کد خبر : 1949
تاریخ انتشار : شنبه 9 آذر 1392 - 12:11
-

هاشم زاده در آستانه سرمربیگری زمزم اصفهان!

هاشم زاده در آستانه سرمربیگری زمزم اصفهان!
از اصفهان خبر می رسد زمزمی ها در عین تعویض سرمربی و روی کار آمدن حسین افضلی، همچنان از نتایج خود ناراضی بوده و به تکاپو افتاده اند تا این بار دستیار خسوس کاندلاس را سرمربی تیمشان کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسئولان باشگاه زمزم اصفهان در خصوص انتخاب مربی جدید خود با علی طاهری، مشاور رسمی باشگاه خود رایزنی کرده و نظر وی را جویا شده اند تا به زودی باب مذاکره را با مسئولان تیم ملی بازکرده و محمد هاشم زاده را به اصفهان بکشانند.

این در حالی است که پیش از این رضا لک دست روی هاشم زاده گذاشته و از احتمال این که طاهری به جای گیتی پسند وی را به زمزم انتقال می دهد ابراز ناراحتی می کند. سرمربی گیتی پسند در همین رابطه گفت: به تازگی شایعه احتمال حضور هاشم زاده در زمزم را شنیده ام این مربی جزو نفراتی بود که خواستار حضورش در کنارم به عنوان کمک مربی بودم اما پس از مدت زمان طولانی مسئولان باشگاه گیتی پسند و هاشم زاده به توافق نرسیدند هنوز نمی دانم مقدمات پیوستن این مربی به زمزم فراهم می شود یا نه و اینکه گفته می شود که مدیرعامل زمزم مسئولیت مذاکره با هاشم زاده را بر عهده گرفته و این مذاکرات به مسئولان باشگاه گیتی پسند ارتباطی نداشته است در صورتی که خلاف این گفته ها ثابت شود از باشگاه گیتی پسند و هاشم زاده گله مند هستم.

لک با اعتقاد بر اینکه دستیار خسوس تیم ملی را بخاطر زمزم رها نخواهد کرد، متذکر شد: با این که گمان نمی کنم هاشم زاده بین تیم ملی و زمزم گزینه دوم را انتخاب کند اما در صورت اتخاذ این تصمیم قوانین کمیته فوتسال که در موردم اجرا شد باید در خصوص هاشم زاده نیز انجام گیرد و از تیم ملی جدا شود اگر قرار به ایجاد شرایط و پیروی از قانون باشد، عدالت باید در مورد همه یکسان باشد و گرنه جدایی ام از کادر فنی تیم ملی با بهانه بوده است و دلیل منطقی نداشته است کمیته فوتسال از این پس باید جدیتی که در مورد من به خرج داد را در مورد دیگران نیز اعمال کند.

این اتفاقات در حالی است که گفته می شود احتمال اینکه حسین افضلی پس از روی کارآمدن هاشم زاده به عنوان دستیار وی همچنان در زمزم حضور داشته باشد، زیاد است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسين علي خاني از وحيد شنبه , ۹ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۰

خاک بر سر فوتسال أصفهان که مربیان غیر بومی واردات دارد

حسن یکشنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۱

کاملا موافقم یعنی فوتسال اصفهان اینقدر بد بخت شده؟؟