کد خبر : 2637
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 دی 1392 - 12:44
-

باخت نوریل در شب گلزنی حسن زاده و اخراج طیبی

باخت نوریل در شب گلزنی حسن زاده و اخراج طیبی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال نوریل نیکل روسیه دیشب (شنبه) در اولین بازی از هفته دهم لیگ حرفه ای این کشور یوگرا رفت و در پایان با نتیجه نزدیک چهار بر سه بازی را واگذار کرد. نوریل در حالی در این بازی حاضر شد که مصطفی نظری را به دلیل محرومیت در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال نوریل نیکل روسیه دیشب (شنبه) در اولین بازی از هفته دهم لیگ حرفه ای این کشور یوگرا رفت و در پایان با نتیجه نزدیک چهار بر سه بازی را واگذار کرد. نوریل در حالی در این بازی حاضر شد که مصطفی نظری را به دلیل محرومیت در ترکیب نداشت اما با درخشش حسین طیبی و علی‌اصغر حسن‌زاده توانست با وجود چهار گل عقب افتادن، سه گل را در دقایق پایانی به ثمر برساند.

در این دیدار اولین گل نوریل را علی اصغر حسن زاده در دقیقه ۲۷ به ثمر رساند. حسین طیبی نیز با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا بازی بعدی تیمش را هم از دست بدهد.

نوریل در دومین بازی اش مقابل یوگرا در هفته دهم امروز (یک شنبه) به میدان خواهد رفت و مصطفی نظری می تواند با پشت سر گذاشتن محرومیت یک جلسه ای اش درون دروازه تیمش بایستد.

تیم فوتسال نوریل بعد از پشت سر گذاشتن ۱۹ بازی همچنان با ۲۳ امتیاز رده هفتم جدول رده بندی لیگ حرفه ای روسیه را در اختیار دارد. البته فاصله امتیازی نوریل با تیم ششم جدول زیاد است و باید برای رسیدن به این رده ۱۰ امتیاز را جبران کنند. در این مسابقات همچنین تیومن و دینامو مسکو تیم های بالای جدولی هستند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

rahbar دوشنبه , ۹ دی ۱۳۹۲ - ۰:۲۰

تیم لهی هست
اینا با این تیم به جایی نمیرسن
فاصله خیلی زیادی هم با صدر جدول دارن