کد خبر : 3855
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 بهمن 1392 - 14:57
-

کفاشیان : توسعه فوتسال پایه از مهمترین برنامه های کمیته فوتسال فیفا بود / ارائه گزارش وضعیت میزبانی کلمبیا و کویت

کفاشیان : توسعه فوتسال پایه از مهمترین برنامه های کمیته فوتسال فیفا بود / ارائه گزارش وضعیت میزبانی کلمبیا و کویت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی کفاشیان-رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ابتدا سپ بلاتر-رئیس فدراسیون جهانی فوتبال-فیفا در نشست کمیته فوتسال به اعضا خیر مقدم گفت و درباره اهمیت فوتسال در جهان به نکاتی اشاره کرد. وی همچنین در این نشست از بازدید خود از ایران صحبت کرد و روند رو به رشد ورزش را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی کفاشیان-رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ابتدا سپ بلاتر-رئیس فدراسیون جهانی فوتبال-فیفا در نشست کمیته فوتسال به اعضا خیر مقدم گفت و درباره اهمیت فوتسال در جهان به نکاتی اشاره کرد. وی همچنین در این نشست از بازدید خود از ایران صحبت کرد و روند رو به رشد ورزش را در ایران مفید ارزیابی کرد.
وی گفت: کشور کلمبیا در سال ۲۰۱۶ میزبان رقابتهای جام جهانی فوتسال است بر همین اساس گزارش کاملی را از روند آماده سازی سالن های خود، امکانات و برنامه های مختلف به منظور هر چه بهتر میزبانی ارائه کرد. ضمن اینکه در این نشست اعضا برنامه ها و مصوباتی که در نشست قبلی به میزبانی بانکوک بود را به تصویب رساندند.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت:مسئولین اسپانیا نیز گزارشی از برگزاری رقابتهای جام جهانی کوچک فوتسال بانوان را ارائه کرده و از مسئولین فیفا خواستند تا به طور جدی به توسعه فوتسال بانوان در جهان و برگزاری مسابقات به طور رسمی فکر کرده و اقداماتی را در این زمینه انجام دهند. در این نشست مسئولین کشورها از فیفا خواستند تا به طور جدی توسعه فوتسال بانوان را در دستور کاری خود قرار دهند و مورد حمایت فیفا باشند.
کفاشیان در ادامه بیان کرد: قرار است تا کشور کویت میزبان رقابتهای جام بین قاره ای فوتسال در ماه مبارک رمضان باشد و بر همین اساس گزارش کاملی را از برگزاری میزبانی خود و اقداماتی که برای این بازیها انجام داده اند، ارائه کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه بیان کرد: توسعه آموزشی، چگونگی کمک فیفا در دوره های مربیگری و داوری، مشاوره ها، مقررات فوتسال، تربیت مدرس،اجرای پروژه گل فوتسال، برگزاری کنگره ها و سمینار آموزشی، توسعه تکنیکی(دوره داوری و مربیگری)، بازنگری و مطالعه و بررسی تجهیزات مورد نظر فوتسال، بازاریابی و رسانه و آکادمی فوتسال از دیگر نکاتی بود که در این نشست مطرح شد.
کفاشیان افزود : همچنین در این نشست اعضا تاکید داشتند تا فوتسال پایه را همانند فوتبال پایه راه اندازی کرده و بستر رشد و موفقیت را در فوتسال پایه فراهم کنند. اهمیت بالای مسئولین به فوتسال پایه در این نشست نشان از بستر سازی رشد وتوسعه فوتسال در جهان دارد که امیدوارم این امر محقق شود.ضمن اینکه توسعه فوتسال پایه از مهمترین برنامه های کمیته فوتسال فیفا بود و اعضای حاضر در این نشست به راه اندازی فوتسال پایه تاکید فراوانی داشتند.
کفاشیان در پایان درباره نشست خود با مسئولان مالی فیفا گفت: نشست خوبی بود و امیدوارهستیم هر چه سریعتر مسائل مالی ایران حل شود.
fut5al: در حالی که بنا بر اعلام رئیس کمیته فوتسال ، مقرر بود در خصوص میزبانی سال ۲۰۲۰ جام جهانی فوتسال توسط کشورمان در این نشست بحث شود ، رئیس فدراسیون فوتبال در این خصوص اظهار نظری ننموده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عبدالله خاكي پنجشنبه , ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۳

آقای کفاشیان از مشکلی که برای داوران در سال کذشته بیش امد درس بکیرید.داور هم مثل یک قاضی باید تامین باشد ،داوران باک و شریفند اما تا کی باید کمبودها و عدم برداخت بموقع فدراسیون را تحمل کنند.قصور کنید بیش خدا مسئولید.از طرف داوران فوتسال کشور