کد خبر : 4178
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 اسفند 1392 - 9:21
-

اصغری مقدم: نباید مسائل شخصی در تیم ملی تاثیر گذار باشد/ باید هر سه بازی را ببریم

اصغری مقدم: نباید مسائل شخصی در تیم ملی تاثیر گذار باشد/ باید هر سه بازی را ببریم
بازیکن دبیری تبریز معتقد است تیم ملی یکبار به خاطر اختلافات شخصی از جام جهانی حذف شده است و این موضوعات نباید دوباره مانع موفقیت تیم ملی شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، جواد اصغری‌مقدم گفت : این اتفاقی نیست که یک تیم هفده هجده هفته صدرنشین لیگ باشد پس این تیم شایستگی آن را دارد که بازیکن ملی‌پوش داشته باشد ولی ما کار خود را می‌کنیم و توجه و تمرکز ما روی تیم دبیری و قهرمانی هست و به تیم ملی کسی فکر نمی‌کند.
وی افزود: سرمربی تیم ملی هم اگر صلاح بداند بازیکن دعوت می‌کند نداند دعوت نمی‌کند و خودش پاسخ گوی نتایج تیم ملی است.
اصغری مقدم در پاسخ به این سئوال که آیا برخی اختلافات و اظهارات وحید شمسایی علیه خسوس کاندلاس می‌تواند عامل عدم دعوت بازیکنان دبیری به تیم ملی باشد یا نه گفت: من فکر نمی‌کنم این‌طور باشد و مسائل شخصی بین دو نفر تأثیرگذار باشد.
بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: تیم ملی مال هفتاد میلیون نفر است و ما یک بار ضرر این اختلافات شخصی را در جام جهانی تجربه کردیم. چند بازیکن که می‌توانستند به تیم ملی کمک کنند از لیست خط خوردند و نتایج بد تیم ملی رقم خورد.
وی خاطرنشان کرد: شمسایی هم نظر خودش را بیان کرده و ناراحت بوده از این که بازیکنان توانمندش که زحمت می‌کشند به تیم ملی دعوت نمی‌شوند. البته نظر من هم این هست که بازیکنان جوانی هستند که می‌توانند در تیم ملی بازی کنند و آرزویشان همین است و معتقدم اگر اختلافاتی هم باشد باید کنار گذاشته شود و تلاش همه تیم ملی کشور باشد.
بازیکن ۱۶ گله دبیری تبریز با اشاره به تساوی هفته پیش این تیم با گلایه‌مندی از سالن مسابقه اظهار کرد: در بازی قبل مقابل شهرداری ساوه دو سه روز قبل از مسابقه کف‌پوش سالن را عوض کردند و کف‌پوش جدید چسبندگی خاصی داشت که حتی نمی‌شد روی آن راه رفت چه برسد به بازی کردن. هرچند شرایط برای دو تیم برابر بود اما بازیکنان شهرداری در آن سالن تمرین کرده بودند و به زمین آشنایی داشتند.
وی افزود: ما در این بازی دو گل خیلی بد و نابجا خوردیم که در ادامه هر چقدر سعی کردیم بیش تر از دو بار توپ‌هایمان گل نشد و حدود ده بار به تیر دروازه برخورد کرد. برخلاف نیمه اول که بازی برابری داشتیم در نیمه دوم آن‌ها فقط دو یا سه بار توانستند توپ را به زمین ما بیاورند و در کل ما مالک توپ و میدان بودیم.
بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز افزود: ما مقابل دو تیمی که اصلاً انتظار نداشتیم امتیاز از دست دادیم که یکی راه ساری و دیگری شهرداری ساوه بود. شاید ما کمی این حریفان را دست کم گرفتیم اما از طرفی تیم راه ساری هم خطر سقوط را حس می‌کرد و با تمام دل و جانشان بازی کردند ولی من فکر می‌کنم در این دو بازی فقط به خاطر نداشتن تمرکز باختیم و مساوی کردیم.
وی در خصوص کمتر شدن فاصله با تیم دوم جدول رده‌بندی عنوان کرد: شانس قهرمانی هر سه تیم بالای جدول برابر است ولی ما یک قدم از همه جلوتریم و صدرنشین هستیم. سه بازی سخت پیش رو داریم که باید هر سه بازی را ببریم و کاری نداشته باشیم که سایر تیم‌ها چه می‌کنند. اگر ما تلاشمان را بکنیم و هر سه مسابقه پیروز شویم بقیه تیم‌ها حتی صد گل هم بزنند تأثیری ندارد و ما قهرمان می‌شویم.
این بازیکن در پایان با تشکر از هواداران افزود: امیدوارم بتوانیم این لطف هواداران را جبران کنیم و تا حالا هم با کمک این مردم در بازی‌های خانگی فقط برد کسب کردیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با قهرمانی پاسخ تعصب و غیرتشان را بدهیم.

منبع: تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بازیکن دوشنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۳

عروس نمی نونه برقصه میگه زمین کجه !!! اصغری توی ساوه اسیر قدرت تیم متحول شده ی ساوه و تاکتیک قوی رضا عقابی شدید و دبیری حرفی برای گفتن نداشت . حداقل یک بار پس از باخت بگویید ار حریف ضعیف تر بودیم وباختیم اینقدر باخت را به گردن زمین و داور و عوامل بیگانه نندازید . آدم اینقدر پررو نمیشه!!

ناشناس دوشنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۲

بعد این همه سالها بازی کردن جواد رنگ صدر جدولی رو به مدت ١٧-١٨ هفته حس کرده ولی جوجه رو اخر پاییز میشمارن…گیتی قهرمانه…برید از جدول لیگ عکس بگیرید که دیگه داره جاتون عوض میشه..دبیری جان تو جات همون اخر هاست…امسال اگه سوم بشید از نظر ما هوادار خوبه دمتون گرم…با فخیم و اصغری جعفری قاسمی و اینا تا سوم شدن بستونه اینا لیاقت قهرمانی ندارن …شمسایی به کنار بقیه تیم دبیری رو بچلونیم اندازه یکی از بچه های گیتی قهرمانی ندارن…دبیری واسه قهرمانی باید شخصیت قهرمانی داشت…ما که میریم اسیا…………دبیریا

تبریزی دوشنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۷

امسال دیگه گیتی با تبانی هم نمی تونه اول بشه !!!!!و دبیری تبریز قهرمانه

كارن دوشنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۴

سنگ کیارو به سینه میزنید گیتی هر سال با تبانی میره صدر اصغری مقدم تو فولاد ماهان چندینبار تعم قهرمانیو چشیده بعدم بازیکنان دبیری قیرتشون و تا اینجا نشون دادن پاک و بدون تبانی تا اینجا رسیده خدا بخواد بدون هاشیه تا قرمانی هم پیش میره

نام ... دوشنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۱

اگه ساوه جزوه ده تاتیمه اول بود تو چی میگفتی آقای کم رو

كارن دوشنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۷

حالا که نیست اقای پر رو

نام ... دوشنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۹

بابا دیگه فاتحه فوتسال باید خواند وقتی ادم کوچیکی مثل اصغری مقدم نظر بده بابا تو کجای فوتسال بودی تا حالا سه تا تیم عوض کردی اقای با تجربه ؟؟؟؟؟؟!!!!!

نام ... دوشنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۷

عوض کردن تیم دلیلی بر کوچکی نیست دلیل بر بهترین بودن است لطفا قبل از نظر های بی دلیل کمی در مورد افراد تهقیق کنید اصغری مقدم تنها تیم دبیری ته جدول رو پارسال اورد چهارمی انشالا امسال قهرمانی دبیری را هم تجربه می کنن

نام ... دوشنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۲

ببخشید نام مثل اینکه شما هم انشات ضعیفه هم املات در ضمن اگه اصغری مقدم بازیکن بزرگی بود حداقل چهارتا تیم می خواستش و حد اقل دوتا قهرمانی !!!!! خوبه همه میدونن با زور و التماس دعوت میشه تیم ملی و همچنین لابی شمسایی

نام ... دوشنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۵

ببخشیدا اگه بازیکنای با غیرت و اذری تیم دبیری نبود اصغری مقدم به تنهایی نمیتونست تیم تو لیگ نگه داره

احسان شنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۷

اصغری مقدم تیم شما کم حاشیه درست کرده که تو هم برای ما نظر میدی ؟؟؟؟؟ تو دیگه ساکت شو