کد خبر : 4179
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 اسفند 1392 - 9:59
-

مرتضایی : بهتر بود حسن زاده سنجیده حرف می زد/امیدوارم تمام اشتباهات داوری سهوی باشد!

مرتضایی : بهتر بود حسن زاده سنجیده حرف می زد/امیدوارم تمام اشتباهات داوری سهوی باشد!
سرمربی فرش آرا مشهد از بازی با تاسیسات دریایی و تدابیر تاکتیکی تیمش می گوید و به مصاحبه حسن زاده بعد از باخت در برابر فرش آرا پاسخ گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مجید مرتضایی ،سرمربی فرش ارا درباره بازی امروز تیمش در برابر تاسیسات دریایی گفت: با تیمی جوان به این دیدار می رویم و دور اندیشی میکنیم تا اینده فرش آرا را تامین کنیم.اما به ۳ امتیاز این بازی هم فکر میکنیم و میخواهیم برنده به مشهد برگردیم.
مجید مرتضایی در مورد مصاحبه حسن زاده پس از باخت در مشهد گفت:اقای حسن زاده یه عنوان کسی که سابقه حضور در فرش ارا را دارد ،بهتر بود که سنجیده تر حرف میزد و باخت را گردن داوری نمی انداخت.
سرمربی فرش آرا افزود: ایشان خوب می داند که تماشاگران مشهدی به حرمت حضور ایشان در مشهد ،تشویقش کردند و حالا که باخته ،تیم فرش آرا را حکوم به بازی تدافعی بکند ،شکل خوبی ندارد من هم میتوانستم حرف هایی را بزنم که نزدم.چرا که مسابقه در داخل زمین است نه خارج از آن.
مرتضایی در مورد داوری این مسابقه گفت : در نیمه اول پس از ۵ خطا شدن ماهان ،داوران تحت هیچ شرایطی خطای ششم را نگرفتند و حتی در نیمه دوم برای اینکه تحت فشار تماشاگران نباشند خطاهای روی تیم ما راکمتر گرفتند.
سرمربی فرش آرا با اشاره با تاکتیک تیمش افزود: اگر ما در این بازی پی تساوی بودیم ،در ۱:۳۰ مانده به پایان بازی تایم اوت نمی گرفتیم و قدرت بهادری و ایمان احمدی را به داخل زمین نمی فرستادیم و دیدید که همین دو نفرپایه گزار و زننده گل بودند.پس ما میدانستیم چه میخواهیم.در هر حال من برای تیم قم احترام قائلم و این تیم را جزو تیم های خوب لیگ برتر میدانم.
مرتضایی در ادامه گفت :من هیچ زمان باخت تیمم را گردن داور نمی اندازم ،اکر نه می توانم مثال هایی را در بازی ها بزنم که داوری اشتباه کرده.اما در ایده مربیگری من و تیم فرش ارا ،داور هم فردی است که ممکن است اشتباه کند و ما امیدواریم تمام اشتباهات داوری سهوی باشد.چرا که با این حرف ها نتیجه تغییر نمی کند .
مجید مرتضایی در اخر باز هم تاکید بر جوانگرایی تیم فرش ارا داشت و گفت برای این ایده ،هزینه هم پرداخت خواهیم کرد.
دیدار فرش ارا و تاسیسات از هفته ۲۴ لیگ برتر فوتسال در تهران و یه میزبانی سالن شهید دستگردی و تیم داوری یحیی حسینی تالاری- اسماعیل کمربسته- امین مرادیان- ولی امجدی و ناظر داوری: بهمن غفاری است که در ساعت ۱۶ امروز برگزار خواهد شد.
فرش ارا با ۳۳ امتیاز در رده ششم وتاسیسات دریایی تهران با ۲۸ امتیاز در رده نهم جدول هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 13 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

mohammad دوشنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۷

عشق فقط یک کلام
قدرررررررررررررررت بهادری

هوادار قمی دوشنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۵

آقای مرتضایی من بعنوان یک هوادار قمی از شما عذرخواهی میکنم……
این آقای حسن زاده فکر میکنه هرحرفی را همه جا میتونه بزنه……
اون از حاشیه هایی که اول فصل روی سکوها و در رسانه ها با حاج ناصرشریفی راه انداختن برای بدست آوردن سرمربیگری این تیم……اینم از الان با این نتایج افتضاح.

ماهان دوشنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۶

شما باید از مردم قم عذر خواهی کنی حالاکه تیم داره از بحران خارج میشه و نتایج افتضاح نیم فصل اولو جبران میکنه دارین واسه تیم حاشیه میسازین یادتون رفته دور رفت به همین تیم فرش ارا تو قم باختین
حسن زاده انقدر با شخصیت بود با اینکه حقشو خوردنو نامردی کردن در حقش و تیم نایب قهرمان پارسالو که کلی براش زحمت کشیده بودن نابود کردن حتی یکبارم مصاحبه تند علیه ماهان تندیس نکرد
حتی چند بارم که دعوت شده بود به برنامه ورزش استان هیچ حرفی علیه تیم نزد

قم مهد فوتسال ایران دوشنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۵

کاملا با ماهان موافقم حسن زاده ۱۰ روز مونده به شروع لیگ برکنار شد و برادر کوچک خانواده ی فوتبالیست غیاثی مربی ماهان شد و البته قرار بود رضا کردی بمونه در کنار تیم که اگر کردی میموند خیلی شرایط فرق میکرد چه بسا الان ماهان جزو ۳ تای بالای جدول میبود.
در کل حسن زاده خیلی با اخلاق بود که در این موارد سکوت کرد هر چند کاری نداریم که برخی بازیکنان اصلی به خاطر جدا کردن حسن زاده از تیم جدا شدن در کل دوستشون دارم همه رو و خیلی خوب شد که دکتر باقری برگشتن به نیمکت !
امیدواریم که حواشی رو همه این طور مودبانه جواب بدن مثل مربی فرش آرا ♥ خیلی ممنون از ایشون

هوادار قمی دوشنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۲

عزیزم….شما که میگی حسن زاده مصاحبه نکرد…..اگر یکم دقت کنی آقای پاک که هر ثانیه با حسن زاده و حاج ناصر در ارتباط بود و یه سری مصاحبه ها در برنامه ۹۰ کرد که تمام فوتسالیست ها متوجه شدن این بنده خدا این اطلاعات را از حاج ناصر و حسن زاده گرفته….چون آقای پاک که تا بحال در فوتسال نبوده که بخواد اهالی فوتسال را بشناسه.

هوادار قمی دوشنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۵

پارسال صبا رو کاکل اصغر حسن زاده میگشت…….
اگر راست میگید و فکر میکنید مربی خوبی هست چرا بیرون نشست و تیمی حاضر نشد او را به مربیگری انتخاب کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سعی کنید یکم واقعگرا باشید………..

نام ... سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۴

فکر میکنم خیلی منافع شخصیت به خطر افتاده که اینهمه دلت پر
بهتر بود به جای هوادار قمی اسمتو میذاشتی بد خواه قمی
فعلا که تیم نتیجه گرفته از دهم جدول اومده ششم جدول میثاقم که برد
اگر نمیدونی اقای پاک چندین ساله خبر نگاره و از مسایل کلان ورزش بیشتر از منو شما خبر داره
حاج ناصرم که با حسن زاده بده واسه اینکه پسرشو تو ۱۲ نفر نمیذاره
تازه علی شریفی قبل از اومدن حسن زاده قرارداد بسته بود والا حسن زاده نمیگرفتش
خواهشن بخاطر منافع خودتون واسه تیم شهرمون حاشیه درست نکنین چون ما مردم قم خوب و بدو تشخیص میدیم و میدونیم کی به فکر خودشه و کی به فکر شهرش
ضمنا اگر میخای واقع گرا باشی باید به افتخار شهرت احترام بذاری چون محسن حسن زاده از اولین دوره لیگ برتر فوتسال حضور داشته و کلی افتخار داره تو دوره بازیگریش تو فوتسال… که هیچکس تو قم تو فوتسال نداره.
تو مربگریشم که پارسال تیم جوون قم رو که کسی روش حساب نمیکرد دوم کرد امسالم که تیم دهم جدول رو تحویل گرفته الان ششم…

ماهان سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۰

اگه صبا تو کاکل اصغر حسن زاده میگشت پس چرا اقایان غیاثی و کشوری فامیل بازی در اوردن و نگهش نداشتن تا تیمو خودشون بگیرن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پس منطقی باش………………….

بی نام دوشنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۸

ای کاش همه تیم ها نگاهشون به فوتسال مثل مدیران تیم فرش ارا بود…پرچم مشهدی ها بالا…

علیرضا دوشنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۶

باسلام
جناب حسن زاده کاش آقای مرتضایی جواب شمارو نمی دادند چون دلایلی که آورده بودید کاملا واضح و اظهر من الشمس بود که برای توجیه باختها در بازی رفت و برگشت به فرش آرا بوده.اینجوری شما هم در همون حد خودتون می موندید و بزرگ نمیشدید.مربیگری یعنی شهامت به گردن گرفتن باخت نه مقصر دانستن زمین و زمان

فوتسال سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۶

کی میخاد حسن زادرو گنده کنه مربی مشهدی شما که تا چند سال پیش نمیدونست فوتسال چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اصلا ی عکس با شورته ورزشی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدایی خیلی خندیدیم
ضمنا همین اقا که اینهمه شعار میده احترام احترام احترام دیروز تو بازی تاسیسات رفت وسط زمین و اعتراض کردواخراج شددددددددددددددددددددد
بعد از هفت هفته ی بازی شانسی بردین جو گیر شده داره………………….

فرشاد سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۲

سلام از همه دوستان عزیز میخوام که احترام مربیان رو حفظ کنند .
برادر گرامی آقای حسن زاده از بازیکنان ملی پوش فوتسال کشورمون بوده و یکی از بهترین مربیان فوتسال ایرانه پس بنابراین احترامش واجبه.
از طرفی با شناختی که من از آقای مرتضایی دارم ایشون هم سابقه بازی در لیگ فوتسال و فوتبال داره ودر مقطعی مربی تیم ملی فوتبال زیر ۱۳ سال ایران بوده و ۱۰ سال مدرس فدراسیونه و ۴ سال در لیگ دسته اول و دو سال سابقه مربیگری لیگ برتر داره . میتونید به این سایت مراجعه کنید:
Soccer-iran.com
پس دوستان با این صحبتها مربیان تیمهای قم و مشهد کوچک نخواهند شد.

علیرضا چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۷

دوست گرامی آقای مرتضایی به اندازه سن شما که حتما کمه و به خاطر نمیاری و بهتره از بزرگترات بپرسی سابقه بازیگری و مربیگری و تدریس در آسیا داره.ومربیانی امثال….شناخته شده هستند به دلیل مسائل فنی نیست به دلایل دوز و کلک بازیهاشونه .ضمنا بازی با تاسیسات رو اگه میدیدی از خودت چیزی نمی نوشتی