کد خبر : 4335
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 اسفند 1392 - 13:55
-

دبیری: لک باید مسئولیت نتایج تیم گیتی پسند را قبول کنند!

دبیری: لک باید مسئولیت نتایج تیم گیتی پسند را قبول کنند!
مالک باشگاه دبیری به صحبت های لک و احتمال انصراف گیتی پسند از تیمداری واکنش نشان داد.

مالک باشگاه دبیری تبریز گفت: اگر صحبت های رضا لک بعد از بازی تیمش برابر منصوری واقعیت داشته باشد، برای ایشان متاسف هستم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، افشین دبیری اظهار داشت: تیم حفاری از تیم های قدرتمند و قابل احترام لیگ برتر فوتسال کشور بوده و خدا را شکر ما توانستیم برابر این تیم به پیروزی شیرین رسیده و شانس قهرمانی خود را به افزایش دادیم.
وی افزود: تیم حفاری از لحاظ فنی بازی قابل قبولی را مقابل ما ارائه کرده و در بسیاری از زمان نیز از ما پیش بود، اما بازیکنان تیم دبیری در بین نیمه برای پیروزی هم قسم شده و توانستند بازی را با برتری به سود خود خاتمه بخشند.
دبیری گفت: تیم دبیری و بازیکنان آن به خودباوری لازم رسیده و حتی زمانی هم که از حریف خود عقب می افتند به هیچ عنوان دچار استرس نشده و بارها موفق شده اند ، نتیجه بازی را تغییر دهند.

عضو هیات مدیره باشگاه دبیری تبریز پیروزی برابر حفاری را یکی از بهترین بازی های تیمش ذکر کرده و ابراز داشت: در بازگشت از اهواز انتظار چنین استقبال گرمی از سوی هوادارانمان را نداشتیم و حقیقتا غافگیر شده و من از تک تک طرفداران تیم دبیری تشکر کرده و امیدوار بتوانیم محبت های آنها را جبران نماییم.
افشین دبیری تفکرات حرفه ای تیمش را یکی از عوامل موفقیت تیم دبیری ذکر کرده و گفت: ابتدا قرار بود با دو پرواز در یک روز روانه اهواز شویم، اما خود بازیکنان پشنهاد دادند که زودتر روانه تهران شده و بعد از یک روز استراحت به اهواز سفر کنند تا خستگی دو مسیر پرواز که گاها با تاخیر همراه می باشد، مواجه نشوند.

مالک باشگاه دبیری تبریز در مورد اظهارات لک بعد از بازی گیتی پسند با منصوری قرچک گفت: اگر گفته های ایشان صحت داشته باشد، برایش متاسف هستم.
وی افزود: آقای لک باید مسئولیت نتایج تیم گیتی پسند را قبول کنند، اینکه تیمی با چنین پشتوانه ای و داشتن این تعداد ملی پوش نتواند قهرمان شود ، سرمربی تیم باید پاسخگو بوده و نباید ناکامی های تیمش را به سایر مسائل دیگر سوق دهد.
وی افزود: تیم دبیری از تیم های قدیمی فوتسال ایران بوده و ما هیمشه به دنبال برد در داخل زمین بوده و هیچگاه به مسائل حاشیه ای توجه نداشته ایم و تلاش کرده ایم که مزد زحمات خود را در زمین بگیریم.
وی با تمجید از مسئولان و سرمربی تیم منصوری گفت: من به آقای تقوی تبریک می گویم که با نتیجه دیروز خود خیلی چیزها را ثابت کرد و حتی اگر کاپیتان این تیم اخراج نمی شد، منصوری می توانست با پیروزی میدان را ترک کند.
وی افزود: آقای لک عنوان کردند که به فیلم بازی دبیری با منصوری نگاه کنید و من یادآوری می کنم زمانی که ما با تیم منصوری بازی داشتیم، خود این تیم در کورس قهرمانی بود و برای منافع خودشان هم که شده با تمام قوا مقابل تیم دبیری قرار گرفتند.
افشین دبیری گفت: امیدواریم خبر انصراف گیتی پسند از تیمداری در فوتسال شایعه باشد و گیتی پسند از تیم های خوب فوتسال ایران بوده و می توانند با سپردن هدایت تیم خود به افراد با تجربه و با دانش به موفقیت های خوبی دست یابند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.