کد خبر : 4346
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 اسفند 1392 - 12:20
دسته‌بندی نشده
-

اصغری مقدم :بازیکنان حفاری با تمام قوا بازی کردند/با دوستی و صمیمیت نتیجه گرفتیم

اصغری مقدم :بازیکنان حفاری با تمام قوا بازی کردند/با دوستی و صمیمیت نتیجه گرفتیم
بایکن گلزن دبیری از دیدار با حفاری و هفته پایانی لیگ می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، جواد اصغری مقدم درباره برد تیم دبیری برابر حفاری اهواز گفت: بازی کردن در اهواز کار سختی بود و این بازی برای ما حکم فینال را داشت. می‌دانستیم نباید به نتایج سایر بازی‌ها دل ببندیم و برای همین تمام تلاشمان را کردیم. در مراحلی از حریف عقب افتادیم اما چون کادر فنی و بازیکنان خوبی داشتیم توانستیم به بازی برگردیم و با سه امتیاز به تبریز برگردیم.
بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز در پاسخ به رضا لک سرمربی گیتی پسندعنوان کرد: من نظری در مورد حرف های ایشان ندارم اما می‌توانند بروند و فیلم بازی را ببینند که بازیکنان اهواز با تمام قوا بازی می‌کردند و حتی برخی مواقع بهتر از دبیری بازی می‌کردند ولی ما باتجربه خودمان به بازی برگشتیم. اگر قرار باشد به هم اتهام بزنیم ما هم باید این فکر را بکنیم که گیتی پسند در ثانیه‌های آخر بازی را به تساوی کشاندند و این مشکوک تر بود ولی ما هرگز این‌طور فکر نمی‌کنیم.
بازیکن ۲۰ گله دبیری افزود: همه گل های ما کاملاً با برنامه و با تاکتیک زده شد هیچ‌کدام مشکوک نبود و فیلم بازی بهترین سند حرفهای ماست.
اصغری مقدم خاطرنشان کرد: علت اینکه آقای لک همیشه اتهام تبانی و حمایت داوری را می‌زنند این است که ما از بیست و پنج هفته بیست و سه هفته صدرنشین بودیم و همه نگاه‌ها به دبیری بوده است. تیم ما هیچ‌وقت در مورد داوری صحبت نکرده حتی در بعضی جاها مانند اخراج وحید شمسایی در قم به خاطر اشتباهات داوری ضرر خوردیم اما باز هم اعتراضی نکردیم.
بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز در مورد تماس‌هایی که با مربیان و بازیکنان دبیری گرفته می‌شود، گفت: تماس‌هایی که گرفته می‌شد با شماره‌های عجیب و با چند تا صفر بود. من فکر می‌کنم این کارها فقط برای برهم زدن تمرکز بچه‌های ما بود ولی ما گفتیم اگر می‌خواهیم قهرمان شویم با تلاش خودمان به آن برسیم. ما اول به خدا توکل کردیم و بعد ساق پای بچه‌های تیم و زحمت های کادر فنی و مدیریت حساب باز کردیم تا قهرمان شویم.
اصغری‌مقدم در خصوص امکان بروز تبانی در هفته آخر تاکید کرد: حادثه خبر نمی‌کند و همیشه هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد ولی ما به سایر تیم ها کاری نداریم و در موردشان نظریه‌پردازی نمی‌کنیم. تمرکزمان روی بازی پایانی است تا بتوانیم با برد قهرمانی را به مردم تبریز هدیه کنیم.
بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز با اشاره به همدلی بازیکنان و کادر فنی این تیم گفت: علت بی حاشیه کار کردن ما همین بود و از بالاترین جا یعنی مدیریت تا بازیکنان همه دوست و رفیق بودیم و این بهترین چیزی بود که در تیم وجود داشت. از همان ابتدای فصل تمرین کردیم بازی کردیم ولی کاری به سایر مسائل نداشتیم و فقط خودمان با دوستی و صمیمیت همکاری کردیم.

منبع:تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هستم دوشنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۸

انشالا قهرمان لیگ می شید اقای اصغری مقدم شما برای ما عزیزید