کد خبر : 4465
تاریخ انتشار : جمعه 23 اسفند 1392 - 22:36
-

باشگاه های دبیری و آلومنس برادرخوانده شدند

باشگاه های دبیری و آلومنس برادرخوانده شدند
مدیرعامل باشگاه "آلومنس زاگرب" کرواسی که چندی پیش تفاهم نامه‌ی همکاری با تیم دبیری بسته بود، برای تکمیل این تفاهم نامه به تبریز آمد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، همزمان با بازی آخر دبیری در لیگ برتر فوتسال، به دعوت مالک باشگاه دبیری، “میلان مارتولاش” مدیرعامل و “پتار کوتا” مدیر روابط بین‌الملل باشگاه آلومنس به ایران سفر کردند و در نشست عصر روز پنجشنبه‌ی باشگاه دبیری تبریز، در خصوص بندهای باقیمانده‌ی قرارداد برادرخواندگی، جلسه‌ای برگزار کردند تا قرارداد نهایی را به امضا برسانند.

 

گفتنی است چندی پیش، تفاهم نامه‌ی همکاری و برادرخواندگی دو باشگاه دبیری تبریز ایران و آلومناس کرواسی در ۹ بند به امضاء مدیران دو باشگاه رسید تا برای اولین بار در تاریخ فوتسال ایران روابط دو جانبه میان یک تیم فوتسال از کشورمان و یک باشگاه نام آشنای اروپایی حاکم شود.

“افشین دبیری” مالک باشگاه دبیری در خصوص این قرارداد بیان کرد: تفاهم نامه‌ای را با مسئولان باشگاه آلومنس در کرواسی امضا کرده‌ایم و اکنون به دنبال این هستیم تا در خصوص برخی از جزئیات این قرارداد بحث کنیم و تفاهم نامه‌ی نهایی را امضا کنیم.

 

وی در خصوص بندهای این تفاهم نامه اظهار کرد: برخی از بندهای این تفاهم نامه، در خصوص برگزاری مسابقات چهارگانه در تبریز و زاگرب، نقل و انتقال کردن بازیکن بین دو باشگاه و حتی برگزاری بازی‌های دوستانه بین تیم‌های ملی دو کشور و غیره بود که خوشبختانه برای اولین بار، چنین کاری در ایران انجام می‌شود و امیدوارم این موضوع به نفع کشور ایران باشد.

 

“میلان مارتولاش” مدیرعامل باشگاه آلومنس کرواسی نیز در خصوص حضورش در تبریز گفت: من در روز قهرمانی دبیری دیدم که این تیم چه هواداران پرشوری دارد و این تماشاگران می‌توانند انرژی زیادی به تیم بدهند و خوشحالم که در کنار دبیری، جشن قهرمانی گرفتیم و اگر به کرواسی برگردم، درباره ی این تماشاگران با مردم سخن می گویم.

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.