کد خبر : 4618
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 فروردین 1393 - 11:54
-

داورزنی سرمربی تیم فوتسال دانش آموزی ایران شد

داورزنی سرمربی تیم فوتسال دانش آموزی ایران شد
رضا داورزنی سرمربی تیم فوتسال منصوری قرچک به عنوان سرمربی تیم فوتسال دانش آموزی ایران در جام جهانی دانش آموزی انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از قهرمانی تیم فوتسال شهرستان های استان تهران در المپیاد دانش آموزان پسر کشور در اصفهان با تایید حسین شمس رئیس انجمن فوتسال وزارت آموزش و پرورش، رضا داورزنی به عنوان سرمربی تیم اعزامی دانش آموزی ایران به رقابت های جام جهانی ایتالیا ۲۰۱۴ برگزیده شد.

نماینده فوتسال دانش آموزی ایران که بیشتر نفرات آن را دانش آموزان شهرستان های استان تهران – به دلیل قهرمانی در المپیاد- به همراه تلفیقی از دیگر دانش آموزان مستعد سایر استان ها تشکیل می دهند، ۵اردیبهشت ماه تهران را به مقصد ایتالیا ترک خواهند کرد.

گفتنی است در دوره قبل جام جهانی دانش آموزان که هر دو سال یک بار نیز برگزار می شود، تیم فوتسال دانش آموزی لرستان موفق شد پس از قهرمانی در لیگ دانش آموزی ایران، به عنوان نماینده کشورمان در رقابت های جام جهانی ترکیه ۲۰۱۲ اولین قهرمانی جهانی را برای دانش آموزان فوتسالیست ایرانی به ثبت برساند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

باران دوشنبه , ۱۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹

بهتر نبود آقای شمس کادر تیم رو از همکاران آموزش و پرورشی انتخاب میکردند؟؟؟؟؟

حشمت سه شنبه , ۱۲ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۴

باران جان میشه لطفا یکی از معلمای آموزش پرورش رو بگی که مربی فوتسالم باشه؟

نام ... چهارشنبه , ۱۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۰:۳۶

باران جان داورزنی ۲۳ سال است که دبیر ورزش است

ناشناس پنجشنبه , ۱۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱

آقای داورزنی به کمترین حق خود رسیدن ایشان تیم منصوری را با کمترین امکانات و کمترین بازیکن نسبت به دیگر تیمهای لیگ به مقام چهارم رسانید ایشان بخاطر فرهنگی بودنشان با۲۳سال سابقه در تربیت بدنی و ارتباط نزدیک با جوانان لیاقت سرمربیگری تیم ملی امید را دارند. امیدواریم روزی به این عزیزان از سوی آقای افتخاری میدان داده شود

محمد جمعه , ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۱

حق تهران نبود. واسه چی البرز نرفت . فقط رضافلاح