کد خبر : 4619
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 فروردین 1393 - 13:50
-

عباسیان: دو پیشنهاد برای بازی در جام باشگاههای آسیا دریافت کرده ام

عباسیان: دو پیشنهاد برای بازی در جام باشگاههای آسیا دریافت کرده ام

اسماعیل عباسیان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: درخشش در رقابت های جام باشگاههای آسیا۲۰۱۳ به همراه چونبوری تایلند باعث پیشنهادات جدیدی برای رقابت های امسال شده که به زودی درباره آن تصمیم گیری خواهم کرد. با اینکه با باشگاه فرش آرا قرارداد دارم اما با مدیران باشگاه

اسماعیل عباسیان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: درخشش در رقابت های جام باشگاههای آسیا۲۰۱۳ به همراه چونبوری تایلند باعث پیشنهادات جدیدی برای رقابت های امسال شده که به زودی درباره آن تصمیم گیری خواهم کرد. با اینکه با باشگاه فرش آرا قرارداد دارم اما با مدیران باشگاه ارتباط خوبی دارم و مطمئنا اگر شرایط خوبی پیش بیاید حتما برای شرکت در جام باشگاههای آسیا راهی تیم جدیدی خواهم شد.

سنگربان فرش آرا که نتوانست درخششش در جام باشگاه ها را در لیگ برتر تکرار کند خاطرنشان کرد: اوایل که به فرش آرا آمدم همه چیز خوب بود تا اینکه مصدوم شدم. اما بعد از مصدومیت همه چیز تغییر کرد. به واقع حضور دو دروازه بان آماده در یک تیم کار را برای هر مربی ای سخت می کند که آقای مرتضایی نیز در این فصل از این دشواری مستثنی نبود که باعث شد در این رقابت از اوج آمادگی ام فاصله بگیرم.

عباسیان دعوت نشدنش به اردوی تیم ملی برای جام ملت های آسیا را غیرمترقبه خوانده و یادآور شد: سال گذشته که در روز آخر اردو از تیم ملی خط خوردم تقریبا همین قدر شوکه شدم که در روز آغازین امسال خبر دعوت نشدنم را شنیدم چراکه حتی پس از اتمام لیگ اختصاصی تمرین می کردم و مشکلی که خسوس به من گوشزد کرده بود را برطرف کرده بودم. با این حال برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت دارم.

 وی با برشمردن خاطرات حضورش با تیم ملی در تورنمنت گرندپری۲۰۱۳ برزیل تاکید کرد: بازی کردن برای پیراهن مقدس تیم ملی بسیار ارزشمند است و من لحظاتی که در تورنمنت گرندپری برای کشورم به میدان رفتم را هیچگاه فراموش نمی کنم. انشاالله با قدرت به تیم ملی بازخواهم گشت. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

moji سه شنبه , ۱۲ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳

انشالاه موفق باشی

حمید چهارشنبه , ۱۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳

تو بازی فرش آرا و ماهان تندیس در مشهد کارشو دیدم. واقعا دروازه بان خوبیه

مجيد جمعه , ۱۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۵

خیلی جالبه که اینجور استعدادهارو کنار میزاریم و سرمایه سوزی میکنم،برأی کادر فنی و کمیته فوتسال متاسفم…