کد خبر : 4662
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردین 1393 - 12:53
-

آیت الهی: تمدید قرارداد خسوس منوط به صحبت های نهایی است!

آیت الهی: تمدید قرارداد خسوس منوط به صحبت های نهایی است!
در حالی که خسوس از تمدید یکساله قراردادش صحبت میکند، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال آنرا منوط به صحبت های نهایی می داند و افتخاری از احتمال تغییر خبر می دهد، سردر گمی که از زمان حضور خسوس در نیمکت تیم ملی وجود داشته همچنان در خصوص قرارداد او ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که خسوس کاندلاس اعلام کرده قراردادش با فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال به مدت یکسال تمدید شده است، هادی آیت اللهی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال از تمدید قرارداد سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال پس از “صحبت‌های نهایی” خبر داد.

آیت اللهی در این خصوص گفت: فدراسیون فوتبال موافق تمدید قرارداد خسوس است. او کارهای زیربنایی خوبی انجام داده است و به نوعی تیم ملی با حضور وی پوست اندازی کرده است.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: خسوس همچنین تیم امید را به خوبی مدیریت کرده و پشتوانه سازی خوبی را برای تیم ملی انجام داده است. ما پس از صحبت‌های نهایی قرارداد سرمربی تیم ملی را تمدید خواهیم کرد.

پیش از این سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال از احتمال ایجاد تغییرات در کادر فنی تیم ملی در صورت عدم قهرمانی در جام ملت‌های آسیا خبر داده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.