کد خبر : 4731
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 فروردین 1393 - 14:48
-

شمسایی: برای حفظ قهرمانی نیاز به ۴ بازیکن سطح بالا داریم / قراردادم با دبیری دو ساله است

شمسایی: برای حفظ قهرمانی نیاز به ۴ بازیکن سطح بالا داریم / قراردادم با دبیری دو ساله است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، وحید شمسایی ، درباره خبر مذاکره‌اش با باشگاه گیتی پسند برای قبول هدایت این تیم در فصل آینده لیگ برتر فوتسال با بیان مطلب فوق اظهار کرد: نه تنها با گیتی پسند که با هیچ تیم دیگری مذاکره نداشته‌ام. سفر من به اصفهان با خانواده‌ام صرفا سفر تفریحی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، وحید شمسایی ، درباره خبر مذاکره‌اش با باشگاه گیتی پسند برای قبول هدایت این تیم در فصل آینده لیگ برتر فوتسال با بیان مطلب فوق اظهار کرد: نه تنها با گیتی پسند که با هیچ تیم دیگری مذاکره نداشته‌ام. سفر من به اصفهان با خانواده‌ام صرفا سفر تفریحی بود. مذاکره با گیتی پسند را تکذیب می‌کنم چون بعد از اتمام لیگ با هیچ جایی ارتباط نداشتم.

وی درباره احتمال ادامه همکاری اش با تیم دبیری تبریز در فصل آینده تاکید کرد: قرارداد من با تیم دبیری دو ساله است که یک سال آن سپری شد. من فضا را برای مسئولان باشگاه دبیری باز گذاشتم تا اگر تمایلی به ادامه همکاری ندارند سراغ گزینه‌های دیگر بروند ولی اگر قسمت بود در خدمت تیم دبیری خواهم بود. در اینصورت کار ما سخت خواهد بود چون علاوه بر لیگ، باید در مسابقات آسیایی هم به میدان برویم. ایران سال گذشته قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا را با آن همه ستاره از دست داد و ما باید دوباره این عنوان را به دست بیاوریم.

سرمربی – بازیکن تیم دبیری تبریز در پاسخ به این سئوال که آیا با مسئولان باشگاه دبیری به توافق قطعی برای سال بعد رسیده است یا خیر، گفت: دبیری (مالک باشگاه) دو، سه روزی است که از سفر برگشته است. البته ما هنوز فرصت زیادی داریم و زود است بخواهیم در این خصوص اقدام کنیم. به هر حال امیدوارم اگر قسمت به ادامه همکاری بود، دو موفقیت دیگر یعنی قهرمانی در آسیا و تکرار قهرمانی در لیگ را به دست بیاوریم.

شمسایی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر خواسته‌هایش از باشگاه دبیری برای فصل آینده، تصریح کرد: تیم ما نیاز به چهار بازیکن لیگ برتری و موثر دارد. ما باید حداقل چهار بازیکن دیگر جذب کنیم. بازیکنانی که تاثیر خود را با یک ضربه، با یک توپ گیری، یک حرکت سرعتی و غیره نشان بدهند. ما با بازیکنان ارزنده‌ای همراه با دبیری به عنوان قهرمانی رسیدیم و قطعا افرادی که جذب می‌کنیم باید بهتر از بازیکنان خودمان باشند.

وی در پایان در خصوص وضعیت حضورش در تیم چینی برای حضور در مسابقات آسیایی هم گفت: من پیشنهاداتم را به این باشگاه داده‌ام ولی بیشتر از آن منتظرم تا ببینم اینجا چه اتفاقی برای خودم می‌افتد.
منبع : مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسن زاده از اصفهان یکشنبه , ۱۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰

وحید شمسایی دوستت داریم ما !!!!!دوستت داریم ما !!!!!