کد خبر : 5106
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 فروردین 1393 - 12:09
-

کشاورز: حضور ایران در یورو باعث تحول بزرگی در فوتسال ایران می شود/مسئولان نباید تیم ملی را برای چند ماه رها کنند!

کشاورز: حضور ایران در یورو باعث تحول بزرگی در فوتسال ایران می شود/مسئولان نباید تیم ملی را برای چند ماه رها کنند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمد کشاورز در خصوص حضور ایران در جام ملتهای فوتسال اروپا گفت: من نمی‌دانم که برگزارکنندگان مسابقات جام ملت‌های اروپا قبول می‌کنند ایران حضور افتخاری در این مسابقات داشته باشد یا نه، اما می‌دانم که اگر چنین اتفاقی بیفتد تحول بزرگی در فوتسال ما ایجاد می‌شود و می‌تواند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمد کشاورز در خصوص حضور ایران در جام ملتهای فوتسال اروپا گفت: من نمی‌دانم که برگزارکنندگان مسابقات جام ملت‌های اروپا قبول می‌کنند ایران حضور افتخاری در این مسابقات داشته باشد یا نه، اما می‌دانم که اگر چنین اتفاقی بیفتد تحول بزرگی در فوتسال ما ایجاد می‌شود و می‌تواند سطح تیم ملی را بالا ببرد.

کشاورز با بیان اینکه پنج شنبه این هفته به اردوی تیم ملی فوتسال می‌رسد، اظهار‌ کرد: بازی‌های دوستانه بسیار زیاد به تیم فوتسال ایران کمک می‌کند و هرچه قدر مسابقات دوستانه بیشتر و هرچه این بازی‌ها از سطح بالاتری برخوردار باشد خیلی بهتر است.

وی با اشاره به اینکه تنها بازی‌های جام جهانی و جام جهانی کوچک می‌تواند تیم ایران را تحت فشار قرار دهد و بازی‌های آسیایی از سطح بسیار بالایی برخوردار نیست، افزود: من نمی‌دانم که برگزار کنندگان مسابقات جام ملتهای اروپا قبول می کنند ایران حضور افتخاری در این مسابقات داشته باشد یا خیر، اما می‌دانم که اگر چنین اتفاقی بیفتد تحول بزرگی در فوتسال ما ایجاد می‌شود و می‌تواند سطح فوتبال تیم ملی را بالا ببرد.

ملی پوش فوتسال تصریح‌کرد: تنها مسابقاتی که سطحی مثل جام ملتهای اروپا دارد جام جهانی کوچک است و این مسابقات هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود که این زمان بسیار زیادی است.

کشاورز درباره آمادگی تیم ملی گفت: تیم ملی در اردوی روسیه نتایج خوبی کسب کرد و دارد با اردو‌های متداول برای مسابقات جام ملتهای آسیا آماده می‌شود و به نظر من حریف‌های ایران تایلند و ژاپن هستند که ژاپن همین الان در اسپانیا اردو زده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی فوتسال ایران در حال حاضر قابلیت و توان آن را دارد که بتواند ایتالیا را شکست دهد، خاطرنشان‌کرد: باید ببینیم در جام جهانی کوچک چه تیم‌هایی حضور دارند و اگر اسپانیا و ایتالیا شرکت کنند، این جام، جام خوبی است و من در توان بازیکنان می‌بینم که بتوانند جایگاه قبلی ایران را باز پس بگیرند.

بازیکن تیم گیتی پسند درباره مصدومیتش گفت: یک مصدومیت برای زانوی من به وجود آمده بود و از روز گذشته به تمرینات تیم ملی اضافه شدم و در آمادگی خوبی به سر می‌برم و امیدوارم بتوانم تاپایان هفته تیم ملی را همراهی کنم.

کشاورز گفت: من می‌دانم که اردوها و بازی‌های دوستانه بسیار زیاد به تیم ملی کمک می‌کند و مسئؤلان نباید تیم ملی را برای چند ماه رها کنند، اگر هر ۴۵روز یک بار بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران در یک مکان جمع شوند و بازی کنند به نظر من می‌تواند بسیار مفید واقع شود.

کاپیتان گیتی پسند درخصوص قراردادش با گیتی پسند اظهارکرد: من تا فصل آینده با این تیم قرار داد دارم و مطیع باشگاه هستم.
منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.