کد خبر : 5282
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 18:40
-

بلاتکلیفی تیم های مرحله پلی آف دسته یک ادامه دارد/ تمرینات مقاومت البرز هم تعطیل شد

بلاتکلیفی تیم های مرحله پلی آف دسته یک ادامه دارد/ تمرینات مقاومت البرز هم تعطیل شد
سرمربی مقاومت البرز از تعطیلی تمرینات تیمش به دلیل عدم تصمیم گیری مسئولان فوتسال در خصوص صعود تیم های مرحله پلی آف خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی مقاومت البرز گفت: پس از پایان مرحله مقدماتی لیگ یک کشور وقطعی شدن حضور تیم مقاومت البرز در مرحله پلی اف متاسفانه به دلیل مشکلات انضباطی برخی تیم ها برگزاری این مرحله به حالت تعلیق درآمد.
حامد رئیسی افزود: متاسفانه این تعطیلی بسیار طولانی شده به نحوی که بیش از یک ماه است بلاتکلیف هستیم و نمی دانیم چه زمانی باید در مرحله حساس پلی اف به میدان برویم.
رئیسی با بیان اینکه تمرینات تیم در سال جدید تعطیل شده تصریح کرد: مشکل مضاعف ما در این برهه زمانی جدا از مشخص نبودن زمان بازی ها تعطیلی تمرینات تیم به دلیل فقدان خوابگاه برای بازیکنان غیر بومی است که به شدت ما را نگران کرده است.
سرمربی مقاومت البرز در توضیح بیشتر این مشکل گفت: مسئولان باشگاه توان و اراده لازم را برای فراهم کردن محل اسکان ندارند و با توجه به اینکه کادر فنی بارها درخواست شروع دوباره تمرینات را کرده اما این مهم محقق نشده است.
وی با اشاره به انجام تمرینات مستمر تیم های دیگر این مرحله گفت: یکی از تیم‌های پرسپولیس و نماینده قزوین حریف ما در این مرحله هستند که هردو به شکل منظم تمرینات خود را پیگیری می کنند و حال آنکه ما مدت هاست از انجام تمرینات گروهی به دور هستیم.
رئیسی خاطرنشان کرد: مهمترین اتفاق فوتسال تاریخ کرج و البرز یعنی صاحب تیم شدن در بالاترین سطح فوتسال کشور در حال محقق شدن است اما گویا برخی مسئولان باشگاه به این اهمیت موضوع واقف نیستند و به بهانه هزینه بالای تامین محل اسکان برای برخی بازیکنان غیر بومی قید آن را زده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.