کد خبر : 6651
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 خرداد 1393 - 15:01
-

مخالفت نوریل با حضور نظری در چونبوری!

مخالفت نوریل با حضور نظری در چونبوری!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، چند هفته پیش بود که باشگاه چونبوری تایلند قهرمان فصل گذشته مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا برای به خدمت گرفتن مصطفی نظری دروازه بان ایرانی تیم نوریلسکی روسیه پیشنهادی رابه وی ارائه کرد. نظری پس از درمیان گذاشتن این پیشنهاد با باشگاه خود اعلام نظر نهایی را به باشگاه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، چند هفته پیش بود که باشگاه چونبوری تایلند قهرمان فصل گذشته مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا برای به خدمت گرفتن مصطفی نظری دروازه بان ایرانی تیم نوریلسکی روسیه پیشنهادی رابه وی ارائه کرد.

نظری پس از درمیان گذاشتن این پیشنهاد با باشگاه خود اعلام نظر نهایی را به باشگاه نوریلسکی محول کرد. با این حال این باشگاه روسی در نامه‌ای به باشگاه چونبوری مخالفت خود را برای انتقال قرضی نظری اعلام کرد.

مصطفی نظری با بیان این مطلب اظهار کرد: شب گذشته (یکشنبه شب) بود که باشگاه نوریلسکی با ارسال ایمیلی به باشگاه چونبوری مخالفت‌شان را برای حضور قرضی‌ام برای مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در تایلند اعلام کردند من هم چون با باشگاه نوریل قرارداد دارم تابع نظر آنها هستم.

نظری در پاسخ به این سئوال که آیا پیشنهاد باشگاه دبیری تبریز برای انتقال قرضی‌اش به این تیم ایرانی پابرجا هست یا خیر، تاکید کرد: بله، باشگاه دبیری همچنان خواهان در اختیار گرفتن من برای جام باشگاه‌های آسیاست. خودم هم دوست دارم برای دبیری در آسیا بازی کنم ولی همان طور که گفتم تصمیم گیری در این مورد هم به باشگاه نوریل بستگی دارد، من هم تابع نظر آنها هستم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

زنده باد شهرداری سه شنبه , ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱

کاش میشد یه بار..فقط یه بار دیگه میدیدمش….مصطفی نظری فوق العاده است…

زنده باد شهرداری ساوه سه شنبه , ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳

یادش بخیر وقتی شنسا بود……….به شدت دلم برا اون روزا تنگ شده