کد خبر : 6972
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 تیر 1393 - 18:06
-

آشتی‌کنان شمس و افتخاری در سئول !

آشتی‌کنان شمس و افتخاری در سئول !

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز با بیان این که حسین شمس و افتخاری را دقایقی پیش با یکدیگر آشتی داده است، گفت: قرار شد به محض بازگشت کفاشیان به ایران او را نیز با شمس آشتی دهیم. افشین دبیری ، درباره جذب حسین شمس برای سرمربیگری تیم فوتسال دبیری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز با بیان این که حسین شمس و افتخاری را دقایقی پیش با یکدیگر آشتی داده است، گفت: قرار شد به محض بازگشت کفاشیان به ایران او را نیز با شمس آشتی دهیم.

افشین دبیری ، درباره جذب حسین شمس برای سرمربیگری تیم فوتسال دبیری اظهار کرد: سابقه و افتخارات شمس در فوتسال ایران برای همه آشکار است و ما از جذب او بسیار خوشحالیم. مطمئناً حضور او کمک بسیار زیادی در جهت موفقیت دبیری در جام باشگاه‌های آسیا و لیگ برتر خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز درباره‌ چگونگی حل مشکل حسین شمس برای فعالیت در لیگ برتر فوتسال نیز خاطرنشان کرد: خوشحالم که این مشکل به نحو شایسته‌ای حل و فصل شد. دقایقی پیش نیز با شمس به فدراسیون فوتبال رفتیم و شمس و افتخاری را با هم آشتی دادم. آنها نیز در این جلسه گلایه‌های خود مربوط به گذشته که عموماً ناشی از سوء‌برداشت بود را مطرح کردند و خدا را شکر همه سوء‌تفاهمات حل شد. مطمئناً این موضع کمک زیادی در موفقیت فوتسال ایران خواهد داشت و حتی در آینده به تیم ملی نیز کمک خواهد کرد.

وی تصریح کرد: امروز از افتخاری خواستم به محض این که کفاشیان از برزیل بازگشت جلسه‌ای را با حضور او و شمس ترتیب دهد تا بتوانیم این دو را نیز با هم آشتی دهیم و مشکلات آنها نیز حل شود. امیدوارم تیم ملی فوتبال هم در برزیل بهترین نتیجه را کسب کند تا کفاشیان خندان‌تر از همیشه به این جلسه بیاید و همه چیز به خیر و خوبی تمام شود.

دبیری در خصوص برگزاری اردوی یک هفته‌ای در تایلند پیش از بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا نیز اظهار کرد: هنوز این موضوع قطعی نشده چرا که باید ابتدا تاریخ دقیق بازی‌ها در لیگ را بدانیم و مطمئن شویم کمیته فوتسال با تعویق بازیمان در لیگ جهت برپایی اردو موافقت می‌کند. سپس در این‌باره تصمیم‌گیری کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.