کد خبر : 6976
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 تیر 1393 - 18:55
-

بازی ایران – برزیل قطعی شد / دعوت ۴ بازیکن جدید به تیم ملی

بازی ایران – برزیل قطعی شد / دعوت ۴ بازیکن جدید به تیم ملی
رئیس کمیته فوتسال اعلام کرد تیم ملی فوتسال ایران و برزیل اواخرماه رمضان و قبل از حضور ملی پوشان در تورنمنت چین در کشور امارات به مصاف هم خواهند رفت. بر این اساس از چهار بازیکن جدید برای حضور در این بازی دعوت به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سیدرضا افتخاری درباره برگزاری دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران با برزیل، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: کشور امارات در صدد است تا دیداری دوستانه بین تیم ملی ایران و تیم برزیل در دبی برگزار کند. رایزنی‌های مختلف در اینباره صورت گرفته و کار تقریبا تمام شده ولی منتظر اعلام کتبی فدراسیون فوتبال امارات برای قطعی شدن این بازی هستیم.

وی تاکید کرد: قرار است این بازی اواخر ماه مبارک رمضان در کشور امارات برگزار شود. در واقع قبل از حضور تیم ملی در تورنمنت چین، این بازی برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته فوتسال در ادامه خاطرنشان کرد: در همین رابطه خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی چهار بازیکن جدید را به تیم ملی دعوت کرده است. علیرضا صمیمی، حسین طیبی، علی اصغر حسن زاده و توکلی چهار بازیکنی هستند که علاوه بر بازیکنان قبلی، به تیم ملی دعوت شده‌اند.

افتخاری افزود: البته قرار بود احمد اسماعیل پور هم دعوت شود که این بازیکن به خاطر حضور در مسابقات دانشجویان جهان نتوانست تیم ملی را همراهی کند.

وی درباره اینکه آیا این چهار بازیکن هم همراه تیم ملی به تورنمنت چین خواهند رفت یاخیر، گفت: خیر، این چهار بازیکن بعد از بازی با برزیل به ایران بر می‌گردند و تیم ایران با همان ترکیب بازیکنان امید به چین می‌روند.

طبق اعلام رئیس کمیته فوتسال، هزینه برگزاری این بازی تدارکاتی کاملا بر عهده فدراسیون فوتبال امارات است و دو تیم ایران و برزیل هزینه‌ای را پرداخت نخواهند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بنیامین پنجشنبه , ۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲

آقای افتخاری اگر اطلاع نداری،اطلاع داشته باش که احمداسماعیل پور به علت اجازه ندادن تیم گیتی پسند در مسابقات دانشجویان حضور نخواهد داشت…….

دوستدارفوتسال پنجشنبه , ۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳

جناب افتخاری بنده نیزدوباره به شما متذکرمیشوم اینقدرنگیدتیم ملی امیدچون همه ایران که میدونن هیچ تاحالا همه دنیاهم فهمیدن که تواین تیم به اصطلاح امیدشمامجموعا دویاسه نفرواقعاسنشون رده امیده اون برای توجیه وبقیه بزرگسالان هستن لطفا شماوعموخسوس وبقیه اهالی کمیته فوتسال بقیه روجیگر!!فرض نکنید!!!!!! باتشکر