کد خبر : 6956
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 تیر 1393 - 12:42
-

تقوی: خبرهای خوشی برای قرچکی ها داریم /گزینه‌های ما برای سرمربیگری زیاد نیست

تقوی: خبرهای خوشی برای قرچکی ها داریم /گزینه‌های ما برای سرمربیگری زیاد نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سیداکبر تقوی در مورد حریف هفته اول تیمش در لیگ ۹۳ اظهار داشت: چند سالی بود که هفته اول به میثاق تهران می‌‌خوردیم و می‌باختیم. حداقل خوبی امسال این است که دوباره به میثاق نخوردیم! و باید به مصاف ماهان تندیس قم برویم. وی در ادامه در مورد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سیداکبر تقوی در مورد حریف هفته اول تیمش در لیگ ۹۳ اظهار داشت: چند سالی بود که هفته اول به میثاق تهران می‌‌خوردیم و می‌باختیم. حداقل خوبی امسال این است که دوباره به میثاق نخوردیم! و باید به مصاف ماهان تندیس قم برویم.

وی در ادامه در مورد وضعیت تیم فوتسال این باشگاه برای حضور در لیگ ۹۳ تصریح کرد: هدف اصلی ما حل مشکلات مالی است اما در یک کلام بگویم که خبرهای خوشی برای فوتسال دوستان قرچک ورامین داریم. شرایط‌مان نسبت به سال‌ گذشته بهتر خواهد بود و تیم باکیفیت‌تری در مسابقات شرکت می‌دهیم. اینکه چه تصمیماتی برای فصل آینده داریم را به زودی در نشستی مطبوعاتی اعلام خواهیم کرد.

تقوی با اشاره به احتمال عقد قرارداد حسین شمس با تیم دبیری تبریز و با توجه به اختلافاتی که از قدیم بین باشگاه منصوری و سرمربی سابق تیم ملی وجود داشت، خاطرنشان کرد: از اینکه شمس دوباره به لیگ بازگردد خوشحال می‌شویم. او مربی خوبی است و هیچ‌گاه منکر ارزش فنی او نیستیم. خوشحالیم که هدایت یکی از تیم‌های خوب لیگ را به عهده می‌گیرد و معتقدم که شمس با تجربیاتش می‌تواند دبیری را قهرمان جام باشگاه‌های آسیا کند.

تقوی با تاکید بر همکاری باشگاهش با نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا گفت: فکر می‌کنم همه باشگاه‌ها همین نظر را داشته باشند، ما در خط مقدم کمک به دبیری هستیم.

سرپرست تیم منصوری قرچک ورامین در مورد سرمربی این تیم تاکید کرد: ابتدا باید مدیرعامل و هیات‌مدیره جدید انتخاب شوند و بعد در مورد انتخاب سرمربی تصمیم‌گیری می‌کنیم. البته این را بگویم که گزینه‌های ما برای سرمربیگری زیاد نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قرچکی شنبه , ۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷

لطفا ننویسید قرچک ورامین… قرچک شهرستان مستقل میباشد و اصلا مربوط به ورامین نیست