کد خبر : 6971
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 تیر 1393 - 17:19
-

شمسایی: دوست دارم به دبیری کمک کنم/ تا هفته آینده درباره تیم جدید تصمیم می گیرم

شمسایی: دوست دارم به دبیری کمک کنم/ تا هفته آینده درباره تیم جدید تصمیم می گیرم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، وحید شمسایی درباره پیشنهاداتی مبنی بر همکاری وی با تیم دبیری در مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا اظهار کرد: حسین شمس و افشین دبیری همیشه به من لطف داشتند و واقعیت این است که من به خاطر اتفاقاتی که افتاد نتوانستم امسال در کنار تیم دبیری باشم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، وحید شمسایی درباره پیشنهاداتی مبنی بر همکاری وی با تیم دبیری در مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا اظهار کرد: حسین شمس و افشین دبیری همیشه به من لطف داشتند و واقعیت این است که من به خاطر اتفاقاتی که افتاد نتوانستم امسال در کنار تیم دبیری باشم و به این تیم کمک کنم ولی دوست داشتم در این تیم بمانم.
وی افزود: موفقیت تیم دبیری برای ما مهم‌تر از هر چیزی است و به من پیشنهاد شده است که در مسابقات جام باشگاه های آسیا به عنوان یار کمکی در تیم دبیری حضور داشته باشم ولی من باید فکر کنم و در این مورد تصمیم‌گیری کنم.
سرمربی سابق تیم فوتسال دبیری تبریز خاطرنشان کرد: حسین شمس حق انتخاب دارد و به نظر من بازیکنانی که در لیگ برتر در ترکیب دبیری حضور پیدا می‌کنند شایسته حضور در ترکیب این تیم در مسابقات جام باشگاه های آسیا هستند و این حق طبیعی آن ها به شمار می‌آید.
بازیکن سابق تیم ملی فوتسال در مورد تیم فصل آینده خود تصریح کرد: من با چند تیم لیگ برتری صحبت کردم ولی نمی توانم خارج از تهران کار کنم و در ۷، ۸ روز آینده تصمیم نهایی ام را درباره تیم آینده‌ام می‌گیرم.
شمسایی تاکید کرد: دبیری امسال هم می تواند قهرمانی خود را تکرار کند چون سرمربی خوبی در کنار خود می بیند و بازیکنان بزرگی نیز جذب کرده است که با این بازیکنان می تواند در آسیا نیز قهرمان شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۶ تیر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۱

شمسایى ترسو به هدفش رسید