کد خبر : 7183
تاریخ انتشار : جمعه 13 تیر 1393 - 12:56
-

محمد طاهری: حاضرم با دل و جان در تیم شمس بازی کنم

محمد طاهری: حاضرم با دل و جان در تیم شمس بازی کنم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد طاهری درباره ادامه همکاری با تیم فوتسال گیتی‌پسند برای فصل بعد، اظهار کرد: یک سال دیگر با گیتی‌پسند قرارداد دارم و با وجود این که چند پیشنهاد از تیم‌های دیگر دارم، اما نمی‌توانم از این تیم جدا شوم. گیتی‌پسند در لیگ برتر آینده نیز حضور خواهد داشت اما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد طاهری درباره ادامه همکاری با تیم فوتسال گیتی‌پسند برای فصل بعد، اظهار کرد: یک سال دیگر با گیتی‌پسند قرارداد دارم و با وجود این که چند پیشنهاد از تیم‌های دیگر دارم، اما نمی‌توانم از این تیم جدا شوم. گیتی‌پسند در لیگ برتر آینده نیز حضور خواهد داشت اما هنوز سرمربی فصل بعد مشخص نشده و تمرینات تیم آغاز نشده است. مطمئنا این موضوع می‌تواند سبب مشکلات زیادی برای تیم در فصل آینده شود.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند افزود: از سوی باشگاه دبیری نیز پیشنهادهایی هر چند خودمانی مطرح شده است اما جدی نبوده است. با توجه به این که حسین شمس، سرمربیگری این تیم را بر عهده گرفته است و به خاطر مردم خوب تبریز در صورتی که آنها خواستار حضور من در این تیم به عنوان یار کمکی در جام باشگاه‌های آسیا شوند حاضرم با تمام وجود و دل و جان در خدمت دبیری باشم. امیدوارم این تیم قهرمان آسیا شود. ما سال گذشته هم به دلیل برخی بدشانسی‌ها و مصدومیت بازیکنان مقابل چونبوری تایلند شکست خوردیم و قهرمانی را از دست دادیم.

وی در خصوص سرمربیگری شمسایی در تیم فوتسال تاسیسات دریایی نیز گفت: شمسایی هر کجا که برود به دنبال کسب نتایج خوب است. مطمئن باشید با حضور شمسایی این تیم نیز جزو مدعیان قهرمانی لیگ برتر خواهد بود. اضافه شدن تاسیسات دریایی به مدعیان قهرمانی مطمئنا باعث پویایی هر چه بیشتر لیگ برتر فوتسال خواهد شد.

 

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

دب اكبر جمعه , ۱۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹

برو اونجا رو هم نایب قهرمان کن …بس کنید دیگه…

نام ... جمعه , ۱۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳

آقای شمس اون تیم ملی بود که در اون دوران نه چندان خوب آسیا مارو قهرمان کردید ولی دبیری رو از گروهش بالا هم ببرید کار بزرگی انجام داده اید. با این تیم تا همین جا هم هنره.

نام ... شنبه , ۱۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱

این عکس با کلمبیا خیلی قشنگه میشه یک عکس صانعی با کلمبیا رو هم منتشر کنید!!!!