کد خبر : 7749
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 مرداد 1393 - 13:45
-

دست های پشت پرده،پایگاه خبری را حذف کرد!

دست های پشت پرده،پایگاه خبری را حذف کرد!
تیم پایگاه خبری فوتسال ایران در شرایطی که با کسب دومین پیروزی خود می توانست از گروهش صعود کند با تصمیم عجیب هیات فوتبال تهران از صعود بازماند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم پایگاه خبری فوتسال ایران در آخرین بازی خود در گروه دوم جام رمضان تهران علیرغم کسب دومین پیروزی و شش امتیازی شدن، با بروز تخلفات مختلف داوری و اجرایی از صعود به دور دوم بازی ها بازماند. تیم پایگاه خبری فوتسال ایران در سومین بازی خود مقابل تیم آریا لحیم قرار گرفت و این تیم را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد و با توجه به پیروزی در بازی رودررو باید به عنوان تیم دوم از این گروه صعود می کرد اما مسئولان هیات فوتبال تهران که از ابتدای بازی بنای ناسازگاری را با تیم داشتند مانع صعود تیم پایگاه خبری شدند. در این بازی تیم پایگاه خبری فوتسال ایران با ترکیب صادق کامیاب،آیت عائلی،مهدی موحد،محمد افچنگی،زهیر کامیاب،محمد هاشم زاده،شاهرخ پیلتن و مصطفی ایمانوند پای به رقابت گذاشت و در نیمه اول موفق به پیروزی ۲ بر یک شد و با تصور اینکه با حفظ این نتیجه صعود می کند در نیمه دوم به اداره بازی پرداخت اما مسئولان هیات فوتبال تهران مدعی هستند تیم پایگاه خبری فوتسال حذف شده است.در این باره برخی شبهات وجود دارد که از بروز تخلف در داوری و اجرائیات بازی حکایت دارد. مروری بر اتفاقات و شبهات داریم:

۱-دومین دوره جام زنده یاد بابک معصومی در شرایطی از اول مرداد ماه امسال با نظارت هیات فوتبال تهران برگزار شده که اتفاقات رخ داده در دو شب اخیر، سلامت این بازی ها را زیر سوال برده است.مسئولان هیات فوتبال تهران که قصد داشتند با خبرسازی حضور علی کریمی در این بازیها، به نوعی این مسابقات را در رسانه ها پررنگ کرده و این رقابتها را سرزبانها انداخته و جلب تماشاگر کنند، تصور نمی کردند بروز اتفاقات حاشیه ای باعث شود نام این رقابتها بر سر زبانها بیفتد.ماجرا از جمعه شب آغاز شد که تیم یاران بابک در مقابل آریا لحیم حاضر نشد تا تیم آریا لحیم شش امتیازی شده و در آستانه صعود از این گروه قرار بگیرد.هر چند مسئولان تیم یاران بابک تلاش زیادی برای حضور در این بازی کردند با این حال برای تیمی که قصد استفاده از علی کریمی را داشته حضور پیدا نکردن در این بازی و رسیدن شانس صعودش به حداقل بسیار عجیب جلوه می کرد.جالب اینکه این تیم در روز آخر هم با ترکیبی نصفه و نیمه و بدون سرمربی و بازیکنان کلیدی خود در بازی شرکت کرد تا به شائبه ها افزوده شود.

۲- جواد فهیمی راد مسئول کمیته فوتسال هیات فوتبال تهران و مسئول برگزاری بازیها روز قبل از بازی به رضا نادری سرمربی تیم پایگاه خبری اعلام کرده که چنانچه شرایط در بازی این تیم با آریا لحیم به گونه ای شود که تیم دوم گروه از این بازی مشخص شود بازی رودر رو ملاک تیم صعود کننده خواهد بود.

۳- تیم های پایگاه خبری فوتسال و کمیل مهاجران با حداقل اختلاف(یک گل) تیم یاران بابک را شکست دادند که در پایین بودن تفاضل گل آنها نقش مستقیمی دارد حال آنکه مسئولین برگزاری بازی ها با استناد به قوانین لیگ ها که حداقل ۲۸ تا ۳۰ بازی برگزار می شود نتیجه ۳بر صفر بازی آریا لحیم با یاران بابک را وارد جدول گروه ۴ تیمی کرده تا حق دوتیم دیگر خورده شود.

۴-جواد فهیمی راد مسئول برگزاری بازی ها از شب اول به عنوان ناظر ویژه بر روند برگزاری مطلوب بازیها نظارت می کرد اما به ناگاه در حساسترین شب بازی ها که هر ۴ تیم گروه دوم شانس صعود داشتند در بازی ها حضور پیدا نکرد تا سوال برانگیز باشد.

۵-محمد زارعی دبیر کمیته فوتسال هیات فوتبال تهران در این بازی جانشین جواد فهیمی راد بود.کسی که سازنده اصلی جنجال های بازی لقب گرفت.او چه قبل بازی،چه حین بازی و چه پس از بازی تاکید داشت که تیم پایگاه خبری بدون توجه به تفاضل گل تنها با پیروزی در بازی رودررو صعود خواهد کرد اما امروز هیات فوتبال صحبتهای دبیر خود را نقض کرده و ما را به آئین نامه ارجاع می دهد.این در حالیست که پس از برتری ۲بر یک پایگاه خبری در نیمه اول این تیم در نیمه دوم به اداره بازی پرداخت تا بتواند پیروزی خود را حفظ کند و برای گلزنی به آب و آتش نزد و جالب اینکه تلاش تیم حریف برای گلزنی بیشتر بود تا ثابت کند که آنها برای صعود احتیاج به پیروزی دارند نه تفاضل گل. تیم پایگاه خبری با اذعان به این نکته در نیمه دوم به حفظ نتیجه پرداخت و می توانست با پرس یا استفاده از سیستم ۵ صفر و… به تفاضل گل مورد نظر برسد.

۶- داوری در نیمه اول به حدی به ضرر تیم پایگاه خبری بود که این تیم دوبار تصمیم به ترک زمین گرفت اما با تماس تلفنی جواد فهیمی راد و درخواست زارعی تصمیم به بازگشت مجدد به زمین گرفت. در این نیمه داوری بی دلیل به دو بازیکن کلیدی پایگاه خبری فوتسال کارت زرد داد ، این تیم را ۵ خطا کرد و گل خورده این تیم هم با اشتباه مسلم داوری رقم خورد. جالب اینکه داوران در نیمه دوم برای دلجویی از تیم پایگاه خبری یکی دو خطای مسلم به ضرر این تیم را نادیده گرفتند تا این بار تیم حریف به نشانه اعتراض برای دقایقی زمین را ترک کند.در تمام این لحظات زارعی دبیر کمیته فوتسال  هیات فوتبال ، کادر فنی و بازیکنان تیم پایگاه خبری را به حفظ آرامش دعوت و تاکید می کرد که همه چیز با پیروزی این تیم به سود آنها خواهد بود.

۷-روی کاغذ سه تیم در بازی رودرو شرایط برابر دارند.در این شرایط تفاضل گل برابر دو تیم  کمیل و آریا لحیم باعث می شود تا تیم کمیل با توجه به گل زده بهتر صدرنشین شود و در نتیجه برای تعیین تیم دوم طبق گفته پیشین فهیمی راد و آئین نامه مسابقات مبنی بر بازی رودررو، تیم پایگاه خبری با توجه به اینکه بازی رودررو را از تیم آریا لحیم برده باید صعود کند اما این اتفاق به وقوع نمی پیوندد.

۸- و حرف آخر اینکه در روزهایی که شائبه های زیادی در مورد علت تعویق سه باره انتخابات هیات فوتبال تهران شنیده می شود بروز تخلفات آشکار در این دوره از رقابتهای جام رمضان تهران که تحت نظر هیات فوتبال برگزار می شود پازل زشتی را از این اتفاقات ساخته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فاطمی یکشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴

امان از هییت فوتبال استان تهران…

mehrdad یکشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۹

با سلام….به علت تداخل بازی با جام رمضان کرج و هماهنگی سرپرست تیم یاران بابک با اامسول برگزاری قرار بر ااین بود که بازیای ما ساعت ۱۲ برگزار شود تا با کرج تداخل پیدا نکند..که مشکلی نیست…ما هم قبول کردیم حتی برای رسیدن به بازی اریا لحیم اقای درودگر هم با مسول مسابقات تماس گرفت که مگه میشه ی تیم ساعت ۱۰ کرج بازی کنه سا عت ۱۱.۳۰ تو تهران….در مورد بازی سوم تیم را به دو قسمت تقسیم کردیم که در کرج بعد از پیروزی به فینال راه پیدا کردیم…تیمی که به اسم بابک معصومی باشه تبانی در کارش نیست…

نام ... دوشنبه , ۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۹:۲۶

ما که از این همه دلیل کارشناسی شما چیزی نفهمیدیم چون مبنای همه آنها صحبت شفاهی این و آن بوده!
ضمنا میگن دست بالای دست زیاده و خوب شد دوستان پایگاه خبری متوجه شدید که وقتی توی لیگ از افراد خاصی به هر قیمت حمایت میکنید چه طعمی میده و بقیه چی می‌کشند!!!

نام ... دوشنبه , ۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۹:۵۷

امان از دستهای پشت پرده که همه جا هست!

حمید رضایی دوشنبه , ۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۲

با سلام. چرا دیگر نتایج ادامه بازیها و اینکه چه تیمهایی به رده بندی و فینال رسیده اند را اطلاع رسانی نمی کنید؟؟ حالا که خودتان حذف شدید دیگر فوتسال تمام شد؟ شنیدم یه تیم افغانی به فینال رسیده. دمشون گرم روی این همه ادعا رو کم کردن.