کد خبر : 8555
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 شهریور 1393 - 11:08
-

کمیته فنی فوتسال؛ایده ای که در ذهن ماند!

کمیته فنی فوتسال؛ایده ای که در ذهن ماند!
با عدم صدور حکم برای اعضای پیشنهادی افتخاری و مطرح نشدن موضوع در جلسه روز گذشته هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال، به نظر می‌رسد تشکیل کمیته فنی ایده‌ای بود که در ذهن ماند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، چندی پیش بود که خبر تشکیل کمیته فنی فوتسال با حضور پنج تن از بزرگان و افراد باسابقه این رشته از سوی سیدرضا افتخاری مطرح شد.

استفاده از عباس ترابیان رئیس پیشین کمیته فوتسال و حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی در این کمیته از موضوعات جالبی بود که در صورت تحقق این پیشنهاد، به نظر می‌رسید در نهایت به نفع فوتسال باشد.

در همین رابطه شنیده می‌شد که حکم این افراد نیز از سوی کمیته فوتسال آماده شده و در اختیار رئیس فدراسیون فوتبال قرار گرفته و تنها امضای علی کفاشیان مانده است.

چندی پیش نیز اینگونه مطرح شد که این موضوع در جلسه هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال مطرح خواهد شد و تکلیف آن مشخص می‌شود اما ظهر روز گذشته (شنبه) که هیات‌رئیسه تشکیل جلسه داد اما باز هم از صدور حکم و حتی بررسی این پیشنهاد خبری نشد تا اینگونه به نظر برسد که این ایده‌ای بود که در ذهن ماند و یا اینکه با مخالفت رئیس فدراسیون فوتبال مواجه شد.

به هر حال اگر قرار بود چنین اتفاقی رخ دهد، در این مدت حکمی صادر می‌شد چون تشکیل کمیته‌ای تحت عنوان کمیته فنی به نظر نمی‌رسد اینقدر به بررسی و زمان نیاز داشته باشد.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.