کد خبر : 8729
تاریخ انتشار : جمعه 7 شهریور 1393 - 12:10
-

برگزاری گرند پریکس ۲۰۱۴ در ریو/ احتمال دعوت از ایران افزایش یافت

برگزاری گرند پریکس ۲۰۱۴ در ریو/ احتمال دعوت از ایران افزایش یافت
عضو هیات امنای گرند پریکس برزیل از برگزاری این بازی ها در سال 2014 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رقابت های گرند پریکس برزیل موسوم به جام جهانی کوچک هر سال در برزیل برگزار می شود اما مدتی است که گفته می شود برزیلی ها به دلیل عدم توانایی پرداخت هزینه های بالای مسابقات از برگزاری آن صرف نظر کرده اند.

در همین زمینه عباس ترابیان در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال از افزایش احتمال برگزاری گرند پریکس ۲۰۱۴ خبر داد و افزود: شهردار ریودوژانیرو قبول کرده که با انتقال این بازی ها به این شهر، هزینه های آن را به عهده بگیرد و به این ترتیب مشکل اسپانسر هم حل شده است.

عضو هیات امنای گرند پریکس همچنین از برگزاری بازی ها در بزرگترین استادیوم برزیل خبر داد و گفت: از آنجایی که بازی ها به ریودوژانیرو منتقل شده، قرار است رقابت ها در ورزشگاه بزرگ ماراکانا برگزار شود. ورزشگاهی که میزبان بازی های جام جهانی ۲۰۰۸ هم بود.

ترابیان همچنین در پاسخ به این پرسش که احتمال دعوت ایران به جام جهانی کوچک چقدر است، به fut5alگفت: طی صحبتی که با برزیلی ها داشتم اعلام کردم ایران حتما باید در گرند پریکس شرکت کند. آن ها هم درخواست مرا قبول کردند و گفتند بلافاصله بعد از نهایی شدن میزبانی ریو، دعوت نامه ایران ارسال خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، جام جهانی کوچک قرار است ۶ تا ۱۳ اکتبر برگزار شود.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.