کد خبر : 10115
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 مهر 1393 - 13:26
-

اردوی ۴ روزه کاشی نیلو در چادگان

اردوی ۴ روزه کاشی نیلو در چادگان
تیم فوتسال کاشی نیلو اصفهان برای برگزاری اردوی 4 روزه راهی چادگان شد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،شاگردان احمد باغبانباشی در تیم فوتسال کاشی نیلو اصفهان برای حضور پرقدرت در لیگ دسته اول تمرینات خود را از یک ماه قبل آغاز کرده اند و برای آمادگی بیشتر و ادامه تمرینات اردویی ۴ روزه در چادگان اصفهان برگزار کرده اند

گفتنی است کاشی نیلو امسال با جذب بازیکنانی همچون مهرداد جابری و مصطفی حیدری از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰

دم خروس را ببینیم یا قسم حضرت عباس را باور کنیم!
همین تیمی که مدیرفنی آن اخیرا در برنامه تلویزیون آمد و گفت دلیل افت فوتسال را بازیکنان غیر بومی اعلام کرد ولی حالا خودشون چند غیر بومی مثل بازیکن مشهدی آوردند!!!
البته در زمان مربیگری ایشان و دیگر آقای افضلی و کلا در فوتسال اصفهان از زمانی که پول وارد شد چون رسیدن به منافع مالی اولویت اول بود و رسیدن به منافع در قبال نتیجه بود و توان بازیکنان بومی در لیگ از نظر دوستان کافی نبود آمدن بازیکنان ملی غیر بومی اصلا نه تنها مشکلی نداشت بلکه واجب بود!!!!!!!!!
بابا پیغمبر هم وقتی خودش رطب خورده بود منع رطب نکرد! ولی شما که عنان فوتسال اصفهان دستتان است هم خدا را میخواهید و هم خرما را!
هر جا صلاح باشد اینطرفی و در زمان دیگر آنطرف!

جوان اصفهانی سه شنبه , ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۲:۲۳

از اینا بدتر نداریم. نشستند زیرپای بچه های مردم که بعنوان سهمیه امید ردشون کنند برای لیگ. آخه یکی نیست بهشون بگه مسلمونا٬ شما که میدونید به بازیکن جوان بازی نمیدید چرا هواییش میکنید و بعدش میذاریدش رو سکو؟

نام ... سه شنبه , ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰

این تیم مثل فصل قبل با نامه کاشی نیلو وارد رقابتا میشه و همان مربی در حالی فقط۳-۴تا از بازیکنای فصل قبلو برداشتند و بقیه غیر بومی و بازیکنای نیک اندیش چون علی افضل مربی سابق نیک اندیش در راس این تیمه.هر جا میرن دم از بازیکن بومی و جرات میزنند ولی….
خدا اون بالاست.اقای باغبانباشی تا حالا از خودش پرسیده چرا ۳ فصله تا یک قدمیه لیگ برتر رفته ولی باز فصله بعد لیگه یک مونده؟؟؟
جوابشو من میدم:خداوند جای حق نشسته
این تیم امسالم هیچی نمیشه

نام ... چهارشنبه , ۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲

راستی عبدیزدان کجاست!!!!!؟؟؟؟؟؟