کد خبر : 10094
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 مهر 1393 - 10:20
-

شمسایی:ابطحی مربی بسیار بزرگی است و به او مدیون هستم/لیگ بسیار خوب و پویایی داریم

شمسایی:ابطحی مربی بسیار بزرگی است و به او مدیون هستم/لیگ بسیار خوب و پویایی داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، وحید شمسایی مربی بازیکن تاسیسات درباره بازی بعدی تیمش مقابل شهروند ساری گفت: در این بازی سنگ سفیدی را به دلیل مصدومیت، ابراهیمی را به دلیل اخراج در بازی قبل و زارعی را نیز به دلیل فوت ناگهانی پدرش که کل تیم را تحت تاثیر قرار داد در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، وحید شمسایی مربی بازیکن تاسیسات درباره بازی بعدی تیمش مقابل شهروند ساری گفت: در این بازی سنگ سفیدی را به دلیل مصدومیت، ابراهیمی را به دلیل اخراج در بازی قبل و زارعی را نیز به دلیل فوت ناگهانی پدرش که کل تیم را تحت تاثیر قرار داد در اختیار نداریم اما سایر بازیکنان باید جور آن‌ها را بکشند تا به امید خدا بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. مطمئنا بازی بسیار سختی مقابل شهروندساری داریم.

او گفت: این تیم مربی بسیار بزرگی دارد و من به او مدیون هستم چرا که ابطحی من را با ۱۰۷ کیلو وزن کشف کرد و به فوتسال آورد چرا که وقتی تنها ۲۰ سال سن داشتم برای اولین بار من را دید و گفت تو به درد فوتسال می‌خوری و به این صورت بود که به صورت حرفه‌ای وارد فوتسال شدم.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی، درباره وضعیت این تیم با گذشت ۵ هفته از لیگ اظهار کرد: در تیم ما به غیر از بازیکنان باتجربه‌ای چون نظری، رییسی و یکی دو نفر دیگر سایر بازیکنان همگی جوان هستند و تجربه زیادی ندارند. اما مطمئنا آن‌ها روز به روز بهتر شده و با یکدیگر هماهنگ‌تر می‌شوند، ضمن اینکه با گذشت زمان با افکار من بیشتر آشنا خواهند شد، پای همه آن‌ها می‌ایستم چرا که به همه بازیکنانم اعتماد کامل دارم.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی خاطرنشان کرد: همان طور که قبلا اعلام کردم و مدیران تاسیسات دریایی نیز در جریان آن هستند امسال به دنبال قرار گرفتن در بین چند تیم بالای جدول هستیم اما سال بعد حتما برای قهرمانی در لیگ برتر و آسیا به میدان خواهیم رفت.

وی درباره کیفیت لیگ امسال نیز گفت: امسال لیگ بسیار خوب و پویایی داریم چرا که بازیکنان طراز اول و همچنین جوانان آینده‌دار زیادی در لیگ داریم. هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد و نتایج بازی‌ها بسیار نزدیک است. امیدوارم ماحصل این لیگ خوب یک تیم ملی قوی باشد.

شمسایی در ادامه درخصوص صدرنشینی مقتدرانه ماهان تندیس قم که برادرش هدایت آن را در اختیار دارد خاطرنشان کرد: آن‌ها خیلی خوب و جنگنده کار می‌کنند و در این چند سال نشان داده‌اند لیاقت قرار گرفتن در بالای جدول را دارند. قم مهد فوتسال ایران است و ماهان نیز کادر بسیار خوب و باتجربه‌ای دارد ضمن اینکه از بازیکنان خوبی نیز بهره می‌برند. همین که با ۱۵ امتیاز از ۵ بازی در صدر قرار دارند نشان دهنده عملکرد بسیار خوب این تیم است. به اعتقاد من ۴ تیم گیتی‌پسند، دبیری، فرش‌آرا و ماهان تندیس از شانس‌های مسلم قهرمانی لیگ امسال هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱

بالاخره امیرشمسایی بنده خداکشفت کردووزنت روپایین آوردیاسیدمهدی؟