کد خبر : 10117
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 مهر 1393 - 14:41
-

طاهری:خوراکچی و جنتی به عنوان تماشاگر در سالن بودند!

طاهری:خوراکچی و جنتی به عنوان تماشاگر در سالن بودند!
مدیر عامل گیتی پسند در مورد اینکه گفته می‌شود احتمال تغییر در کادرفنی گیتی‌پسند وجود دارد، اظهار داشت: کادرفنی ما مشکلی ندارد که بخواهیم تغییرش دهیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، lمدیر عامل گیتی پسند در مورد اینکه گفته می‌شود احتمال تغییر در کادرفنی این تیم وجود دارد، اظهار داشت: کادرفنی ما مشکلی ندارد که بخواهیم تغییرش دهیم. در بازی تاسیسات مالک باشگاه ما همراه با یک مربی بازی را از نزدیک تماشا کرده، این دو به عنوان تماشاگر در سالن بودند و این دلیل نمی‌شود که بخواهیم تغییری در تیم ایجاد کنیم.

علی طاهری ادامه داد: پنج هفته از لیگ گذشته، نتایج زیاد برای ما خوشایند نبوده و از ۹ امتیاز سه بازی خانگی، تنها چهار امتیاز کسب کرده‌ایم (یک برد، یک تساوی و یک شکست)، ولی رفته رفته تیم به آمادگی مطلوب نزدیک می‌شود چون ما تمرین‌مان را دیر شروع کردیم.

طاهری با تاکید بر حمایت باشگاه از محمد کشاورز، تصریح کرد: بحثی در مورد تغییر کادرفنی نداریم، کادرفنی‌مان به خوبی کارش را انجام می‌دهد. اتفاقا در دیداری که مقابل دبیری باختیم، به اعتقاد کارشناسان مستحق باخت نبودیم. تیم با کیفیت بازی کرد. فوتسال همین است، یک روز که خوب بازی می‌کنی، می‌بازی.

مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند گفت: من از مدیرانی هستم که چندان با تغییر موافق نیستم و تا جایی که بشود با یک مربی آغاز می‌کنم و با همان مربی فصل را تمام می‌کنم. دوره علی افضل و رضا لک هم همینطور بود و حسین افضلی هم خودش رفت. من معمولا تا آخر فصل صبر می‌کنم و تاحالا هیچ‌وقت نشده که مربی فوتسالم را برکنار کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عاشق خوراکچی م.ر دوشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵

شما همیشه با خودخواهی و غرور به فوتسال لطمه میزنی
اگه پارسال که جنتی قرار بودخوراکچی رو بیاره رفتی لک رو آوردی خوراکچی میومد الان هم قهرمان حذفی بودید هم لیگ هم اسیا
امسالم که عامل مربی شدن لک رو آوردی سرمربیش کردی ن کارت داره ن تجربه ن رزومه موفق مربیگری .قرار نیس هرکی بازیکن موفقی بوده مربی موفقی هم باشه و برعکس
امسالم بدتر از پارسال میشه اون از اتفاقات اردوی مشهد اینم از نتایج
تیم ۳ ملیاردی فوتسال نباید شرایطش اینجوری باشه
یک ذره ااصول حرفه ای گری رو از ماهان قم الگوبرداری کنید تو بزرگسالان تو امید تو جوانان همواره مدعی بوده و هست

خواننده خبر سه شنبه , ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۸:۰۴

با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز
پروسه ای که هم اکنون درحال شکل گیریه سرمربی گری آقای خوراکجی در تیم گیتی پسند اصفهانه بازی فرش آرا و گیتی پسند آخرین فرصت کشاورز خواهد بود و در صورت عدم نتیجه گیری قطعا خوراکچی مربی گیتی خواهد شد به همین دلیل بود که مدیر عامل شهرداری ساوه به طور موقت سرمربی شهرداری ساوه شد چون خوراکچی یک بازی از اونها مهلت خواسته که اگه گیتی نتیجه بگیره مربی تیم ساوه خوااهد شد.
بعد ایشون مدعی هست که با هیچ باشگاهی تماس نگرفته و همه رو به خدا واگذار کرده خیلی جالبه

نام ... دوشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۳

البته در سال اول گیتی در یک فصل حسین افضلی علی صانعی محمد ناظم الشریعه و مهدی ابطحی سرمربی شدند!

نام ... دوشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۷

در مصاحبه صریحا اعلام کرده اند که در دیگر بازیها که نتیجه گرفته اند بد بازی کرده اند !
و فقط این بازی را خوب بازی کرده اند! البته نگفته اند که کارشناسانی که بازی تیمشان را تایید کرده اند چه کسانی بوده اند و آیا همین افرادی هستند?

نام ... دوشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۱

لطفا یکبار هم لطف کرده و دقیقا بفرمائید ملاک تعین کادر شما چه بوده و بعضی افراد چگونه وارد شده و یا چه رزومه ای داشتند?

نام ... سه شنبه , ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰

تاوقتی حسین افضلی تو اصفهان هست آقای خوراکچی هیچ جایی تواصفهان ندارند.اینو خود مدیرعامل باشگاه گیتی پسندهم گفته.اگرقرارباشه کشاورز و بردارند فقط حسین افضلی راجایگزین میکنند.اینو هم آقای خوراکچی هم عواملشون تو گوششون بکنند و دست ازاین خیال باطلشون بردارند دیگه