کد خبر : 10124
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 مهر 1393 - 16:01
دسته‌بندی نشده
-

نعمتی : وضعیت مصدومیت طیبی مشخص نیست

نعمتی : وضعیت مصدومیت طیبی مشخص نیست
سرمربی فردوسی مشهد از بازی تیمش و وضعیت مصدومیت مصطفی طیبی گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال فردوسی مشهد در مورد مصدومیت مصطفی طیبی گفت: در هنگام بازی از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شد و قرار است پس از معاینه پزشک، وضعیت او مشخص شود و امیدواریم مشکل خاصی برای او پیش نیاید.
مصطفی نعمتی در خصوص شکست در خانه تاسیسات دریایی تهران نیز گفت:از لحاظ فنی بازی زیبایی بود و تیم تاسیسات تیم خوب و با تجربه ای نشان داد که از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار داشت. ما هم بازی خوبی ارائه دادیم و به نظر کمی اسیر بدشانسی شدیم.
این مربی با اشاره به غیبیت دو بازیکنش در این دیدارافزود: پیش از بازی سجاد بندی سعدی را به دلیل مصدومیت و علی فاخر را به دلیل محرومیت از دست دادیم و در اواسط بازی هم مصطفی طیبی به دلیل اسیب دیدگی از زمین خارج شد. در جریان بازی هم یک موقعیت دروازه خالی و یک مهار فوق العاده از مصطفی نظری در ثانیه های پایانی فرصت گلزنی را از ما گرفت تا بازی خوبی که انجام دادیم بدون امتیاز برای ما به پایان برسد.

وی در پایان گفت : داوری بازی هم به ضرر ما تمام شد زیرا هیچ سوتی ۵۰ – ۵۰ ای به سود ما زده نشد. در یک صحنه بازیکن توسط حریف زمین خورد و در حالی که به دنبال فردی بودیم که برای ما پنالتی نقطه دو را بزند، فهمیدیم داور خطای بازیکن ما را اعلام کرده. بدشانسی در این بازی با داوری موجب شکست ما از تاسیسات در یایی تهران شد.
منبع:باشگاه خبرنگاران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مجتبی دوشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۵

انشالله که اتفاقی برا اقا مصطفی نیفتاده باشه. ما هم دعاش میکنیم

نام ... دوشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۷

علی فاخر کی هستش اصلا تاحالا کجا بازی کرده رنگ لیگ برترو تا حالا دیده. بندی سعدی هم که از پارسال مصدومه.اسم تیمتونو عوض کنید بزارید رفقای ۵+۱ نعمتی

نام ... سه شنبه , ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱:۲۷

اره این تیم رفقای نعمتیه البته اسمشو اشتباه گفتی ١۶+١ بگی بهتره ! این تیمه رفاقته!

رسول سه شنبه , ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵

زمانی که تو یه تیم فقط ۵نفر بازی میکنن ودیگران فقط تماشاچی هستن میشه تیم ۵+۱ رفاقت نیست تبعیضه

مشهدی سه شنبه , ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷

از خود بچه های تیم بپرسید بهتون میگن. ۱۶ نفر تمرین میکنن فقط ۵ نفر بازی میکنن.به جز اون ۵ تا همه ناراضین چون حقشون ضایع میشه

هوادار سه شنبه , ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱

مربی فردوسی اگر واقعا مربی بود که نیستش الان فردوسی باید صدر جدول بود.بابا جون اینایی که تو بازیشون میدی توشون فقط طیبی و فاخر خوبن بقیه در حد لیگ یکن.

کارشناس سه شنبه , ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳

بهتون قول میدم نیم فصل خیلیا از این تیم جدا میشن فقط همین ۵+۱ باقی میمونن. تا حالا جدایی یک نفرشون که ۱۰۰% شده

نام ... سه شنبه , ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۴

فوتسال بازیه تیمیه با یکی دوبازیکن نمیشه تیم بود ! نزنید این حرفای خنده دارو ! اقای کارشناس از روی حسادت حرف نزن ! این حرفا به اقای نعمتی نمیاد تا جایی که من میدونم ایشون ادم سالم وبااعتقادی هستن! برو خودتو درست کن درمورد بقیه نظر نده

ناشناس یکشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲:۵۱

احتمالا شما یکی از اون ۵ نفری . کی گفت سالم نیستن؟ اعتقاد جای خود فن سرمربیگری جای خود. اگه با اعتقاد تنها میشد کار ورزشی کرد ایران تو همه مسابقات اول و قهرمان میشد. این آقای به اصطلاح معتقد اگر اعتقاد دارن حق بازیکنان رو نخورن و فقط به ۵ نفر بازی بدن خدا رو خوش میره ؟

ناشناس چهارشنبه , ۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹

اقای مصطفی نطری خودش تیمه واقعا هر کس دیگه تو دروازه بود گلو میخورد حقشه بهش میگن صخره سنگی

نام ... پنجشنبه , ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۷:۵۵

داره ناز شصتش