کد خبر : 20459
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 بهمن 1393 - 22:47
-

آستی مساوی کرد٬ موویستار جشنواره گل راه انداخت

آستی مساوی کرد٬ موویستار جشنواره گل راه انداخت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران – هفته بیستم لیگ برتر فوتسال اسپانیا شب گذشته با پیروزی تمامی مدعیان به پایان رسید. در این هفته موویستار موفق شد با ۷ گل سالا را در هم بکوبد و بارسلونا ۶ بر ۲ ناوارا رده هشتمی را مغلوب کرد. مورسیا نیز در خانه خومیای رده چهارمی موفق

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران – هفته بیستم لیگ برتر فوتسال اسپانیا شب گذشته با پیروزی تمامی مدعیان به پایان رسید. در این هفته موویستار موفق شد با ۷ گل سالا را در هم بکوبد و بارسلونا ۶ بر ۲ ناوارا رده هشتمی را مغلوب کرد. مورسیا نیز در خانه خومیای رده چهارمی موفق شد٬ با ۲ گل کارلوس هنریک ریبریو و گل‌های گابریل آنجلو و آلکس٬ ۴ بر ۲ به پیروزی برسد تا رقابت در صدر جدول همچنان میلی‌متری ادامه داشته باشد. نتایج کامل این هفته را در ادامه ببینید:

* سانتیاگو ۴ – لوگو ۴

* اینترموویستار ۷ – سالا یک

* ریبرا ناوارا ۵ – سانتاکولوما ۳

* بارسلونا ۶ – ناوارا ۲

* مونته‌سینوس خومیا ۲ – ال‌پوزو مورسیا ۴

* پنیسکولا ۴ – لوانته یک

* خائن ۱۱ – تنریف یک

* بورلا یک – پالما یک

در پایان این هفته بارسلونا با ۵۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. تیم‌های مورسیا و موویستار با ۵۱ و تفاضل گل در رده‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند. در انتهای جدول نیز لوگو با ۴ امتیاز قرار گرفته‌است.

در ایتالیا بعد از یک هفته تاخیر به دلیل برگزاری جام زمستانی مسابقات هفته چهاردهم طی دیشب و امشب برگزار شد. در حساس‌ترین دیدار این هفته آستی صدرنشین در خانه آکوا اند اسپونه ۲ بر ۲متوقف شد٬ تا لوپرانس با پیروزی ۵ بر ۴ مقابل کاوس بتواند با تفاضل گل بهتر صدر را از این تیم بگیرد. با این وجود لازیو نتوانست از فرصت بدست آمده برای صدرنشینی استفاده کند و در خانه مغلوب فابریزیو رده هشتمی شد تا در ۲ امتیازی صدر باقی بماند. در انتهای جدول نیز ناپولی ۳ بر ۳ برابر میزبان خود ریتی متوقف شد و نتوانست خود را از انتهای جدول جدا کند.

* سستو ۳ – لاتینا ۷

* آکوا اند اسپونه ۲ – آستی ۲

* لوپارنس ۵ – کاوس فوتسال ۴

* لازیو ۵ – فابریزیو ۸

* ریتی ۳ – ناپولی ۳

* پسکارا استراحت داشت

در پایان هفته چهاردهم لوپرانس با ۲۵ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت با آستی در صدر فرار داد. آستی با ۲۵ و لازیو با ۲۳ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای گرفته‌اند. در انتهای جدول نیز ناپلی با ۷ امتیاز قرار دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.