کد خبر : 30317
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 خرداد 1394 - 12:57
-

نجاریان در آرزوی چشیدن طعم شیرین قهرمانی!

نجاریان در آرزوی چشیدن طعم شیرین قهرمانی!
مدیر عامل شهروند ساری گفت:آرزو دارم یک تیم خوب و مدعی برای گرفتن قهرمانی داشته باشم تا طعم شیرین قهرمانی را بچشم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید نجاریان مدیر عامل فوتسال شهروند ساری گفت: با توجه به هواداران زیاد تیم فوتسال شهروند ساری و عملکرد سال گذشته نظر به تقویت تیم داری هم که در اولین و مهمترین بحث، انتخاب سرمربی مطرح می شود از آن جایی که سال گذشته از همکاری با ابطحی رضایت داشتیم و همچنین حضور تیم در یک جایگاه معقول و توافق نسبی باشگاه با این سرمربی به همکاری خود ادامه خواهیم داد. در همین راستا برنامه کاری و لیست بازیکنان از ابطحی گرفته شد تا تمرینات تیم از دوشنبه ۴ خرداد آغاز شود.

وی افزود: با توجه به اینکه شهروند سازی در رده امید نیز تیم داری می کند می توانیم نیاز مهره ای خود را تا حد زیادی از همین تیم پاسخگو باشیم، البته اکثریت بازیکنان فصل گذشته در تیم حفظ می شوند و با نظر سرمربی ۲ یا ۳ بازیکن به تیم اضافه خواهند شد، این بازیکنان به طور حتم نامی های فوتسال ایران نخواهند بود و به جذب چند بازیکن خوب و متوسط بسنده می کنیم، با این شرایط از لحاظ بازیکنی با مشکل روبه رو نیستیم و کادر فنی می تواند افکار فنی خود را به راحتی به نمایش بگذارد.

نجاریان در ادامه بیان داشت: بودجه تیم شهروند ساری سقف مشخصی دارد که بخشی از هزینه ها را مسئولان شهرداری و شورای شهر و بخشی از آن توسط منابع بیرونی تامین می گردد. سال گذشته نیز در خصوص هزینه های تیم با مشکلی مواجه نبودیم به این ترتیب با سیاست بودجه ای قبل کار خود را آغاز می کنیم.

مدیر عامل شهروند ساری در خصوص جایگاه تیم در جدول رده بندی گفت: فصل پیش تیم برای حضور در نیمه بالایی جدول راهی رقابت ها کردیم و در پایان رده یازدهم جدول سهم ما از فصل بود اما حالا دیگر به عنوان کسی که ۱۴ سال عمر خود را در فوتسال و لیگ حرفه ای آن صرف کرده، آرزو دارم یک تیم خوب و مدعی برای گرفتن قهرمانی داشته باشم تا طعم شیرین قهرمانی را بچشم، اما این کار مشکل نیازمند ابزار و امکانات زیادی است که امیدواریم در آینده ای نزدیک بتوانیم تمامی امکانات را برای حضور در کورس قهرمانی فراهم آورم و این تجربه شیرین را تقدیم همشهریان و هواداران تیم ساری کنم.
منبع:yjc

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بماند یکشنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲

باز اول فصل شد جو گرفته شمارو
مثلا کیارو مییخوان بگیرن؟
کسی میاد تو تیم شما

مجید-شهروند یکشنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۹

عشقست شهروند
این فصل باید قهرمان بشیم خسته شدیم دیگه که انقد واسه نیوفتادن رقابت کردیم تو این ۲سال مخصوصا

ارش ساری دوشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰:۳۴

عشق است دو سعید سعید نجاریان و سعید بلباسی