کد خبر : 45627
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 - 15:26
-

بانوان فوتسالیست قهرمان آسیا فردا به دیدار وزیر ورزش می روند

بانوان فوتسالیست قهرمان آسیا فردا به دیدار وزیر ورزش می روند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان قصد دارند با توجه به قهرمانی تیم فوتسال بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا در مراسمی از مربیان و بازیکنان این تیم تقدیر و تجلیل کنند. در این مراسم که ساعت  ۱۴ فردا برگزار می شود قرار است برخی از مسئولان وزارت ورزش و جوانان هم حضور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان قصد دارند با توجه به قهرمانی تیم فوتسال بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا در مراسمی از مربیان و بازیکنان این تیم تقدیر و تجلیل کنند.

در این مراسم که ساعت  ۱۴ فردا برگزار می شود قرار است برخی از مسئولان وزارت ورزش و جوانان هم حضور داشته باشند.

 

تیم ملی فوتسال بانوان ایران در مرحله گروهی این رقابت ها با ترکیبی متشکل از فرزانه توسلی، اعظم آخوندی، نسیمه غلامی، زهره میثمی، فاطمه اعتدادی، سهیلا ملمولی، طاهره مهدی پور، سحر پاپی، فرشته کریمی، نسیمه مرادی، سپیده زرین راد، مهتا نظری، فهیمه زارعی و سارا شیر بیگی به میدان رفتند که برابر هنک گنگ با نتیجه ۶ بر صفر، ازبکستان ۹ بر یک و مالزی با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی دست یافتند. در دیدار نیمه نهایی نیز با عبور از تایلند به فینال راه یافتند.
فروزان سلیمانی، سرمربی و آمنه محمودی به عنوان مربی تیم و شهناز ایزد مهر بدنساز و زینب حسین زاده فیزیوتراپ این تیم را همراهی کردند.
جام فوتسال زنان آسیا با حضور نمایندگان هشت کشور آسیایی برگزار شد با تیم ایران با تیم های هنگ کنگ، مالزی و ازبکستان هم گروه بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.