کد خبر : 45507
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 - 9:38
-

سلیمانی: تیم ملی فوتسال بانوان برای نتیجه گیری درجام جهانی باید تقویت شود

سلیمانی: تیم ملی فوتسال بانوان برای نتیجه گیری  درجام جهانی باید تقویت شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران بر تقویت این تیم برای حضور در مسابقات جام جهانی پیش رو تاکید کرد و گفت: باید با برنامه ریزی دقیق در این مسابقات حضور یابیم تا نتیجه خوب بگیریم. «فروزان سلیمانی» با حضور در یک برنامه تلویزیونی در پاسخ به این پرسش که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران بر تقویت این تیم برای حضور در مسابقات جام جهانی پیش رو تاکید کرد و گفت: باید با برنامه ریزی دقیق در این مسابقات حضور یابیم تا نتیجه خوب بگیریم.

«فروزان سلیمانی» با حضور در یک برنامه تلویزیونی در پاسخ به این پرسش که تیم ملی فوتسال بانوان ایران از چه زمانی تمرینات خود را آغاز کرد، افزود: دقیقا از فروردین سال گذشته (۱۳۹۳) تمرینات را شروع کردیم و در این مدت اردوهای هفت و ۱۰ روزه داشتیم و به طور جدی تمرین کردیم.
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: هدف ما کسب عنوان قهرمانی بود و با این هدف جلو رفتیم و خوشبختانه با لطف خداوند و تلاش بازیکنان توانستیم به مقام قهرمانی دست یابیم.
به گفته سلیمانی بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان ایران از استان های کرمانشاه، هرمزگان، آبادان، اهواز، اصفهان و تهران هستند.
سلیمانی ادامه داد: اکنون ۱۰ سال است که در تیم ملی هستم. سال های اول، تنها پرسشی که می پرسیدند این بود که مگر خانم ها هم فوتبال بازی می کنند.
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان اضافه کرد: در چهار سال گذشته، برای تیم ملی فوتسال بانوان زحمت زیادی کشیده شد و امروز نتیجه این تلاش ها را گرفتیم.
سلیمانی درباره «نیلوفر اردلان» بازیکن تیم ملی فوتسال که به دلایل مشکلات خانوادگی نتوانست تیم ملی را همراهی کند نیز گفت: نیلوفر اردلان یکی از بازیکنان خوب و با انگیزه ما بود. هیچ وقت او را اینقدر آماده ندیده بودم.
وی اضافه کرد: نیلوفر اردلان وقتی در لیست اعزام قرار گرفت، گفت بنا به دلایل شخصی نمی تواند تیم ملی را همراهی کنند که امیدوارم مشکل او حل شود.
سلیمانی تاکید کرد: به طور قطع تیم ملی فوتسال بانوان برای حضور در جام جهانی باید تقویت شود و برای حضور خوب جام جهانی نیاز به برنامه ریزی خوب داریم تا بتوانیم نتایج قابل قبول و خوبی را بگیریم.
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان همچنین درباره پخش دیدارهای فوتسال بانوان گفت: از اینکه بازی های تیم ملی پخش شد و توانستیم باعث غرور هموطنان مان شویم بسیار خوشحالیم.
وی درخصوص قراردادهای بانوان فوتسالیست در باشگاه ها نیز گفت: فقط سه باشگاه با بازیکنان قرارداد دارند و بیشتر بازیکنان در باشگاه های خود رایگان بازی می کنند.
سلیمانی ادامه داد: از همه کسانی که در این چند سال حتی با انتقادهایشان ما را کمک کردند و کسانی که به ورزش و فوتسال بانوان اهمیت می دهند تشکر می کنم. البته از برخی مدیران نیز که برای ورزش بانوان کاری نمی کنند و از ورزش بانوان به عنوان یک هزینه یاد می کنند، گله دارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.