کد خبر : 45625
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 - 15:21
-

صانعی:دیگر در تیم بانوان مشغله ای ندارم/نحوه همکاری ام در تیم ملی مشخص نیست/در لیگ برتر مربیگری نمی کنم

صانعی:دیگر در تیم بانوان مشغله ای ندارم/نحوه همکاری ام در تیم ملی مشخص نیست/در لیگ برتر مربیگری نمی کنم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی گفت: فدراسیون فوتبال ماموریتی به من برای همراهمی تیم ملی فوتسال بانوان در مالزی محول کرده بود که آن ماموریت به اتمام رسیده است. وی تاکید کرد : به دلیل مشغله کاری زیاد نمی توانم تیم ملی فوتسال بانوان ایران را در رقابت های جهانی گواتمالا همراهی کنم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی گفت: فدراسیون فوتبال ماموریتی به من برای همراهمی تیم ملی فوتسال بانوان در مالزی محول کرده بود که آن ماموریت به اتمام رسیده است.
وی تاکید کرد : به دلیل مشغله کاری زیاد نمی توانم تیم ملی فوتسال بانوان ایران را در رقابت های جهانی گواتمالا همراهی کنم.
صانعی در خصوص حضورش به عنوان مدیر فنی تیم ملی فوتسال ایران گفت: هنوز نحوه همکاریم با کادر فنی تیم ملی مشخص نیست، بعد از مذاکره با رییس کمیته فوتسال و سرمربی تیم ملی در این باره تصمیم گیری خواهم کرد.
وی شایعه بازگشت خود به عنوان سرمربی یکی از تیم های لیگ برتری را تکذیب کرد و افزود : پیش از آغاز رقابت ها، دو پیشنهاد از تیم های لیگ برتری دریافت کرده بودم اما به دلیل مشغله کاری، این پیشنهادها را نپذیرفتم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی سه شنبه , ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴

جناب صانعی شما باعث افتخار فوتسال این کشور در آسیا شدید خداوند افراد بی ادعا و با دانش را برای این فوتسال حفظ کند ما از شما خیلی چیزها اموختیم از شما ممنونیم