کد خبر : 49068
تاریخ انتشار : جمعه 8 آبان 1394 - 17:42
-

رعدی:امیدوارم نتایج تیم ملی گول زننده نباشد/حاضر نیستم به هر قیمتی کار کنم/به من می گفتند قبول نمی کردم سرمربی تیم ملی شوم

رعدی:امیدوارم نتایج تیم ملی گول زننده نباشد/حاضر نیستم به هر قیمتی کار کنم/به من می گفتند قبول نمی کردم سرمربی تیم ملی شوم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا رعدی درباره مسابقات گرندپریکس که تیم ‌ملی فوتسال در آن شرکت خواهد کرد، افزود: بسیاری از فاکتورها برای حضور تیم‌ها در گرندپریکس بررسی می‌شود و بعد تیم‌ها به این تورنمنت دعوت می‌شوند. به گفته مسئولان برگزاری گرندپریکس، در این دوره از مسابقات طوری بر‌نامه‌ریزی کرده‌اند که از هر قاره

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا رعدی درباره مسابقات گرندپریکس که تیم ‌ملی فوتسال در آن شرکت خواهد کرد، افزود: بسیاری از فاکتورها برای حضور تیم‌ها در گرندپریکس بررسی می‌شود و بعد تیم‌ها به این تورنمنت دعوت می‌شوند. به گفته مسئولان برگزاری گرندپریکس، در این دوره از مسابقات طوری بر‌نامه‌ریزی کرده‌اند که از هر قاره یک نماینده وجود داشته باشد.

او ا‌دا‌مه‌ داد: فوتسالی که امروز درباره‌اش صحبت می‌کنیم با فوتسالی که پنج سال پیش می‌دیدیم خیلی تفاوت دارد. تمام کشورها روی تیم‌هایشان بر‌نامه‌ریزی و از بازیکنانشان با بر‌نامه‌ریزی صحیح استفاده می‌کنند.

مربی اسبق تیم ‌ملی با بیان این که مهم نیست تیم ما در این مسابقات چه رتبه‌ای را کسب می‌کند، تصریح کرد: باید بررسی کنیم که ماحصل این تورنمنت برای ما چیست. این مسابقات نقاط مثبت و منفی برای تیم ملی ایران دارد. نکته مثبت این مسابقات این است که چون تیم ‌ملی هفت ماه، هیچ بر‌نامه‌، اردوهای منظم و بازی‌های تدارکاتی‌ای نداشته‌اند، در نتیجه‌ این بازی‌ها کمک زیادی به تیم خواهد کرد.

رعدی افزود: نقطه منفی این مسابقات این است که وقتی آنجا بازی می‌کنیم، خیلی راحت تیممان را آنالیز می‌کنند و می فهمند که ما از کجا نفر برمی‌داریم و از کجا حمله‌مان شروع می‌شود و از آنجایی که ما دارای برنامه‌های متعدد نیستیم تا هر لحظه تغییر برنامه بدهیم، نمی‌توانیم سازمان دفاعی و سازمان حمله‌مان را عوض کنیم و در پایان به مشکل برمی‌خوریم.

این مدرس AFC با بیان این که تیم ‌ملی جای انتقاد دارد، اظها‌ر کرد: از تیم ‌ملی انتقاد نمی‌کنم چون اگر انتقاد کنیم بعدها می‌گویند که این انتقادات باعث تضعیف تیم ‌ملی شده است. مگر می‌شود که تیمی ۱۰۰ درصد کامل باشد. اگر که در این حد کامل باشیم باید الان قهرمان جهان می‌بودیم. تیم با اوضاع و احوال کنونی تیم خوبی است و ان‌شا‌ء‌الله نتیجه‌ بگیرد ولی امیدوارم نتایجش گول زننده نباشد.

رعدی ا‌دا‌مه‌ داد: ما باید به سرمربی حق دهیم چون برای ارائه برنامه‌ها باید به سرمربی زمان داد. ناظم‌الشریعه در حالی به مسابقات می رود که یکشنبه تمرینات تمام می شود و تیم باید خود را به تهران برساند تا به سمت امارات بروند و از آنها به سمت برزیل پرواز کنند.

او با اشاره به بر‌نامه‌ریزی‌های کمیته‌ فوتسال برای تیم ‌ملی تصریح کرد: ما که از چند ماه پیش می‌دانستیم که باید به این مسابقات برویم می‌توانستیم اردوها را هفته‌ای یک بار برگزار کنیم، اگر ناظم‌الشریعه نتیجه‌ خوبی نگیرد، حرف برای گفتن دارد و حق هم با اوست. اگر کمیته‌ فوتسال هفته‌ای یک مسابقه برای تیم ‌ملی می‌گذاشت و هر جمعه بازی داشتیم و در سه روز هفته‌ بازیکن‌ها در اختیار تیمشان بودند که در این حالت تیم ‌ملی می‌توانست به آمادگی خوبی برسد و لیگ هم به خوبی برگزار می‌شد.

او افزود: فوتسال ما با این وضعیت با شرایط موجود به بیراهه می‌رود. البته شاید با این بر‌نامه‌ریزی که داریم نتیجه‌ بگیریم ولی در کل باید فکری به حال این بر‌نامه‌ریزی کرد.

رعدی درباره احتمال حضور ایران در جا‌م جها‌نی اظها‌ر کرد: چون تعداد سهمیه‌ها زیاد شده ایران ۱۰۰ درصد به جا‌م جها‌نی خواهد رفت و در این موضوع شکی وجود ندارد.

او با اشاره به موضوعات اخیری که در فوتسال ایران رخ داده گفت: من به عنوان یک مربی، همیشه برنامه‌هایم را از قبل تنظیم می‌کنم و اگر طبق برنامه پیش نروم دلیلی ندارد که کار کنم. شما فکر می‌کنید که چرا من کمتر در محافل فوتسال هستم چون حاضر نیستم که هر طوری که شده کار کنم. متاسفانه بعضی از مربیان ما فقط به خاطر این که در گردونه فوتسال باشند به خیلی از کارها تن می‌دهند.

رعدی در پاسخ به این سوال که اگر یک ماه پیش به شما می‌گفتند که سرمربی تیم ‌ملی باشید واقعا پاسخ منفی می دادید؟ گفت: بله. من قبلا هم گفته‌ام که با شرایط موجود به تیم ملی نمی روم. افتخاری اول از همه با من سه جلسه گذاشت و گفت می‌خواهیم برای تیم ‌ملی امید از شما استفاده کنیم و من شرایط را پرسیدم و متوجه شدم که تفکر یک تفکر بی برنامه بود و من هم گفتم که این کار من نیست و در این مقطع نمی‌توانم با شما همکاری کنم.

مربی اسبق تیم ‌ملی فوتسال ا‌دا‌مه‌ داد: در حال‌ حاضر در فوتسال ما در تمامی لیگ‌ها مربیانی هستند که حاضرند مجانی کار کنند و فقط اسم‌شان باشد. من می گویم این مربیگری نیست . مربیگری، شان و شخصیت دارد و هر کسی نمی‌تواند مربی باشد. اگر قرار است هر کسی بتواند معلم و مربی شود ما دیگر نه آموزش خواهیم داشت و نه پرورش.

او افزود: امیدوارم تیم ملی نتیجه‌ بگیرد و نتیجه‌اش واقع گرانه باشد و به فوتسال ما کمک کند چون هر چقدر فوتسال ما رشد کند برای من به عنوان یک مربی و دیگر مربیان که در آینده می‌آیند، شرایط بهتر می‌شود ولی اگر این نتایج کورکورانه به دست آید و فقط به شانس متکی باشد، باید فقط یک کلام بگویم که متاسفم.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱

تو برو باج بده به شریفی که از فوتسال هیچی حالیش نمیشه

نام ... جمعه , ۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۲

انسان درستی هستی آقا رعدی. و حقایق رو میگین آقا.

نام ... جمعه , ۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۶

اخه کی به تو میگه بیا سرمربی تیم ملی شو

نام ... جمعه , ۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵

میگم یکجوری صحبت میکنی ، انگار هر سال تیم داری ، مرتب قهرمان ایران میشی ، هیچ دشمنیم با حسین شمس نداری ، خخخخخ

رامین جمعه , ۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴

رعدی خالی نبند
بهت تیم نمیدن اصلا
برو همون نپال و کومور مربی گری کن