کد خبر : 58540
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 بهمن 1394 - 0:49
-

پیروزی دوباره سامورایی‌ها مقابل گربه سیاه

پیروزی دوباره سامورایی‌ها مقابل گربه سیاه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ژاپن در دومین بازی تدارکاتی خود مقابل کلمبیا به برتری پرگل دست پیدا کرد. شب گذشته دو تیم ژاپن و کلمبیا در دومین دیدار تدارکاتی خود، در سالن مرکزی شهر اوزاکای ژاپن به دیدار هم رفتند که در پایان تیم ملی ژاپن موفق شد ۴ بر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ژاپن در دومین بازی تدارکاتی خود مقابل کلمبیا به برتری پرگل دست پیدا کرد. شب گذشته دو تیم ژاپن و کلمبیا در دومین دیدار تدارکاتی خود، در سالن مرکزی شهر اوزاکای ژاپن به دیدار هم رفتند که در پایان تیم ملی ژاپن موفق شد ۴ بر ۲ حریف قدرتمند خود را با شکست بدرقه کند. رفائل هنمی کاتسوتوشی (بازیکن بنفیکا پرتغال) (۲ گل) در دقایق ۳۰ و ۴۰، رافائل یوشیو ساکی در دقیقه ۵ و توموکی یوشی‌کاوا (بازیکن مانگا اسپانیا) در دقیقه ۶ گل‌زنان سامورایی‌ها در این دیدار بودند. جولیان دیاز در دقیقه ۱۰ و ویلمار رامیرز در دقیقه ۳۲ نیز برای کلمبیا گل‌زنی کردند. ژاپن در دیدار نحست نیز ۳ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کرده بود.

در دیگر دیدار دوستانه شب گذشته تیم ملی ایالت متحده آمریکا مقابل مونته‌نگرو به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد. این دیدار به میزبانی شهر اوماگ کرواسی برگزار شد.

در برووازی، اوکراین نیز تیم ملی این کشور مقایل قزاقستان ۵ بر ۵ متوقف شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.