کد خبر : 72636
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 مرداد 1395 - 9:47
-

افتخاری: پس از جام جهانی فکری به حال فوتسال خواهیم کرد!/به مدیرپرسپولیس پیشنهاد دادم تیم فوتسال تشکیل بدهند

افتخاری: پس از جام جهانی فکری به حال فوتسال خواهیم کرد!/به مدیرپرسپولیس پیشنهاد دادم تیم فوتسال تشکیل بدهند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید رضا افتخاری پس از مذاکره با مدیرعامل پرسپولیس گفت : من پیشنهاد دادم این دو باشگاه فقط به فوتبال نپرداخته و در بخش بانوان، فوتسال، والیبال و … سرمایه‌گذاری شود. قرار شد با یکدیگر کمک کنیم تا این اتفاق رخ بدهد. هدف این است که تیم فوتسال تشکیل داده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید رضا افتخاری پس از مذاکره با مدیرعامل پرسپولیس گفت : من پیشنهاد دادم این دو باشگاه فقط به فوتبال نپرداخته و در بخش بانوان، فوتسال، والیبال و … سرمایه‌گذاری شود. قرار شد با یکدیگر کمک کنیم تا این اتفاق رخ بدهد. هدف این است که تیم فوتسال تشکیل داده و حضور داشته باشیم. در حال حاضر در تهران تنها دو تیم فوتسال حضور دارند، اما پیش از این ۵ تیم تهرانی بودند. باید تیم‌های‌مان را تشکیل داده و روانه مسابقات کنیم تا فوتسال نیز گرم شود.
وی در خصوص وضعیت کمیته فوتسال نیز اظهار داشت:برای فوتسال رویداد جام جهانی در راه است. بازیکنان هجدهم شهریور به جام جهانی می‌روند. از وزیر ورزش قول گرفته‌ام که لطمه‌ای به فوتسال وارد نشود. پس از آن فکری به حال فوتسال خواهیم کرد. می‌خواهم در این مدت به فوتسال کمک کنم تا زحماتی که در این مدت کشیده‌ایم به هدر نرود. البته باشگاه استقلال بسیار بزرگ است و همه از این تیم انتظار نتیجه دارند. در حالی که می‌خواهم به باشگاه کمک کرده و این کار صورت بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.