کد خبر : 72666
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 مرداد 1395 - 12:25
-

بهادری:با هماهنگی سرمربی تیم ملی در اردوهای قبلی غایب بودم/بی انضباطی در کار نبود

بهادری:با هماهنگی سرمربی تیم ملی در اردوهای قبلی غایب بودم/بی انضباطی در کار نبود
قدرت بهادری از غیبتش در سه اردوی قبلی تیم ملی دفاع کرد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قدرت بهادری بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد درباره شرایط تیم باشگاهی خود گفت:  بازیکنان خوبی به تیم ما پیوسته‌اند و در کل شرایط خوبی داریم. هدف تیم فرش‌آرا کسب یکی از رتبه‌های اول تا ششمی است و مطمئناً به این هدف خود خواهیم رسید.

وی درباره اردوی دو روزه تیم ملی فوتسال نیز عنوان کرد: اردوی خوبی را پشت‌سر گذاشتیم. این اردو به‌منظور هماهنگی بیشتر بین بازیکنان تیم بود و کارهایی مانند ضربات ایستگاهی و کرنرها را تمرین کردیم.

بهادری درخصوص غیبت‌هایش در اردوهای قبلی تیم ملی اظهار داشت: نمی‌دانم چرا برخی رسانه‌ها این‌قدر به این موضوع می‌پردازند. من از سرمربی تیم ملی هم اجازه گرفتم و با هماهنگی او غیبت داشتم. من با تیم فوتسال نفت عراق قرارداد داشتم و موظف بودم همراه این تیم به مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا بروم و بی‌انضباطی در کار نبود.

بازیکن ملی‌پوش فرش‌آرا در مورد اردوی تدارکاتی تیم ملی هم خاطرنشان کرد: تیم قزاقستان تیم سوم اروپاست و تیم‌های ژاپن و تایلند هم تیم‌ها دوم و سوم آسیا هستند. تیم ملی باید بازی‌های تدارکاتی زیاد برگزار کند تا به آمادگی مطلوب برسد.

بهادری همچنین درباره وضعیت رضا افتخاری، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال و حضورش در باشگاه استقلال هم بیان کرد: من درباره این موضوع نظر خاصی ندارم. آقای افتخاری برای فوتسال زحمت کشید و امیدوارم هر اتفاقی رخ می‌دهد به نفع فوتسال کشور باشد.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.