کد خبر : 74143
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهریور 1395 - 12:44
-

ناظم‌الشریعه: تیم‌ملی در مسیر اروپایی بازی کردن حرکت می‌کند/ تفکرات ازبک‌ها می‌تواند به آماده‌سازی ما کمک کند/ مجبور شدیم الان با ازبکستان بازی کنیم

ناظم‌الشریعه: تیم‌ملی در مسیر اروپایی بازی کردن حرکت می‌کند/ تفکرات ازبک‌ها می‌تواند به آماده‌سازی ما کمک کند/ مجبور شدیم الان با ازبکستان بازی کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه روز شنبه در جمع خبرنگاران در مشهد گفت: تیم ملی اسپانیا به عنوان قهرمان اروپا و تیم ملی مراکش به عنوان قهرمان قاره آفریقا در این گروه حضور دارند و تیم ملی آذربایجان نیز از چند بازیکن چندملیتی استفاده می کند، اینها باعث به وجود آمدن یک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه روز شنبه در جمع خبرنگاران در مشهد گفت: تیم ملی اسپانیا به عنوان قهرمان اروپا و تیم ملی مراکش به عنوان قهرمان قاره آفریقا در این گروه حضور دارند و تیم ملی آذربایجان نیز از چند بازیکن چندملیتی استفاده می کند، اینها باعث به وجود آمدن یک گروه سخت و دشوار می شوند. اسپانیا تیم یک فوتسال دنیا است و فراتر از برزیل بازی می کند.
سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: با این وجود فوتسال در ذات ایرانیها نهفته و بازیکنان ما دارای استعدادهای بسیار زیادی هستند اما باید به شرایط تاکتیک پذیری حرکت کنیم، بر همین اساس نیز تیم ملی ایران در مسیر اروپایی بازی کردن حرکت می کند و تلاش می کنیم در بازیهای جام جهانی کلمبیا بهترین نتیجه را کسب کنیم.
بر اساس آخرین رده بندی تیمهای ملی فوتسال جهان، اسپانیا در رده دوم ایستاده، ایران جایگاه پنجم را در اختیار پنجم و تیمهای آذربایجان و مراکش به ترتیب دهم و سی و چهارم هستند.
وی همچنین ازبکستان را یک تیم بسیار منسجم در مسابقات آسیایی توصیف و بیان کرد: تفکراتی که در تیم ملی ازبکستان حاکم است می تواند به آماده سازی تیم ملی کشورمان کمک کند.
تیم ملی فوتسال ایران روزهای هفتم و هشتم شهریور جاری در قالب دو دیدار تدارکاتی در مشهد به مصاف تیم ملی فوتسال ازبکستان می رود.
وی ادامه داد: هرچند دوست نداشتیم دو بازی تدارکاتی در این زمان برگزار شود اما شرایط بگونه ای رقم خورد که مجبور شدیم در این زمان به میدان برویم.
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: نقاط ضعفی که در تیم ملی وجود داشت از بین رفته و سعی شده مسابقات مناسبی را برگزار کنیم هرچند نتوانستیم مسابقه تدارکاتی ارزشمندی را انجام دهیم اما وضعیت تیم ملی مناسب است.
وی افزود: در بازیهای قبلی به دلیل مصدومیتها نتوانستیم از تمامی بازیکنان استفاده کنیم اما در بازی تدارکاتی شرایط تیم متفاوت است هرچند حسن زاده در این دو بازی نیز حضور ندارد.
ناظم الشریعه ادامه داد: فقدان برنامه ریزی مناسب در لیگ فوتسال باعث شد نتوانیم بازی تدارکاتی مناسبی را با دیگر تیمهای بزرگ دنیا انجام دهیم.
وی گفت: کفاشیان به عنوان فرد نخست فوتسال کشور می تواند بسیار تاثیرگذار باشد بر همین اساس باید از حضور وی به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.
سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: اگر خرداد ماه لیگ فوتسال آغاز می شد یقینا می توانستیم با تیمهای بزرگ دنیا همچون ایتالیا بازی تدارکاتی انجام دهیم.

منبع:ایرانا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.