کد خبر : 76064
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهریور 1395 - 16:06
-

ابطحی: ایران هنوز دست خودش را رو نکرده است/ سطح فوتسال ایران از آذربایجان بالاتر است

ابطحی: ایران هنوز دست خودش را رو نکرده است/ سطح فوتسال ایران از آذربایجان بالاتر است
پیشکسوت فوتسال کشورمان معتقد است کادر فنی تیم ملی هنوز دست خودش را برای حریفان رو نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید مهدی ابطحی در خصوص عملکرد تیم ملی فوتسال مقابل مراکش در جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا اظهار داشت: در مرحله گروهی تمام برنامه تیم‌‌ها این است که فقط سه امتیاز بازی را کسب کنند. با توجه به این که چند بار در اردو تیم ملی حاضر شدم و از نزدیک شاهد تمرین ملی‌پوشان بودم، فکر می‌کنم کادر فنی ایران هنوز دست خودش را برای حریفان رو نکرده است.

وی افزود: سطح تیم اسپانیا در مجموع از ایران بالاتر است ولی هدف کادر فنی ما این است که فقط از گروه خود به عنوان تیم دوم بالا برود. آذربایجان نوع بازی متفاوتی نسبت به چیزی که از این تیم سراغ داشتیم را به نمایش گذاشته اما ایران می‌تواند برابر این تیم برنامه‌های خودش را به نمایش بگذارد.

کارشناس فوتسال کشورمان در ادامه در مورد دیدار ایران مقابل آذربایجان تصریح کرد: این تیم در دو دیدار گذشته‌ای که انجام داده نسبت به جام ملت‌های اروپا عملکرد متفاوتی را به نمایش گذاشته است ولی به نظر من سطح تیم ایران از آذربایجان بالاتر است. دو تیم از لحاظ قدرت و نوع بازی خیلی به نزدیک هستند و به همین خاطر اتفاقاتی که درون زمین می‌افتد نتیجه را مشخص خواهد کرد.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی شنبه , ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰

ایران صددرصد تو فیناله

جنس بازی ایران نشون میده که خیلی راغب نبودن تو بازی اول زور بزنن