کد خبر : 77672
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1395 - 10:18
-

اسکوروویچ:شکست دادن ایران کار سختی بود

اسکوروویچ:شکست دادن ایران کار سختی بود
سرمربی فوتسال روسیه می‌گوید آنها کار سختی را برای شکست دادن ایران پشت سر گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم‌ ‌ملی فوتسال روسیه با برتری چهار بر سه برابر ایران برای اولین بار به دیدار نهایی جام جهانی فوتسال رسید.

 اسکوروویچ، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتسال روسیه بعد از این دیدار، گفت‌: خیلی خوشحالیم، ولی نباید فراموش کنیم که هنوز یک دیدار دیگر باقی‌ مانده است و باید خوشحالی‌مان را بعد از آن دیدار برگزار کنیم. ایران تیم قدرتمندی بود و از ابتدا تا ‌دقیقه آخر مسابقه پا به پای ما پیش آمد. شکست دادن این تیم کار بسیار سختی بود که شاگردانم از پس آن بر آمدند. در ابتدای مسابقات کمتر کسی فکر می‌کردم روسیه و ایران به نیمه نهایی برسد.

 سرمربی روسیه ادامه‌ داد: ما کمی خسته بودیم و به این خاطر که در چند شهر گواتمالا رفت و آمد داشتیم و رقابت‌های‌مان در آنجا بود. از همان ابتدا روزی را پیش‌بینی می کردیم که به این مرحله برسیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹

نه با داور همشهری قرقیزی ودوپینگ سازمان یافته و عناصر نفوذی روسیه وگل به خودی زن در ایران و کمک از بازیکن های خارجی!

k چهارشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳

Bacheha dametoon garm. Eshtebahay enferady az mosabegheye aval ta in bazi ba Russiye baese bakht ma shod. 3 ta az 4 ta gol as eshtebahe enferadi bood.
Vali kolan fekr mikonam in davarha ejaze nemidadan ma pirooze in bazi beshim. Yek ekhraje %100, yek foul ke penalty mishod va gole dovome Ruusha khata bood. Agge jelo ham mioftadim oona kare khodeshhon ra anjam midadan.
Bacheha baese eftekhare ma shodid. Mamnoonam