کد خبر : 77704
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1395 - 10:52
-

جاوید:لحظات کمی تمرکزمان را از دست دادیم/این شکست تلخ ترین شکست زندگی ام بود/با این باخت متحدتر شدیم که بازی رده بندی را ببریم/با وجدان راحت می خوابیم

جاوید:لحظات کمی تمرکزمان را از دست دادیم/این شکست تلخ ترین شکست زندگی ام بود/با این باخت متحدتر شدیم که بازی رده بندی را ببریم/با وجدان راحت می خوابیم
بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: با توجه به اینکه تیم ما در مرحله حساس نیمه نهایی قرار داشت و نباید اشتباهی می‌کردیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی جاوید در خصوص شکست تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل روسیه اظهار داشت: قبل از بازی ملی‌پوشان با یکدیگر صحبت کردند و قرار شد  جوری به رقابت با حریف قدر خود بپردازیم که بهترین عملکرد را از خود به جای بگذاریم. ما تمام تلاش‌مان را به کار گرفتیم و همه در رختکن یکدیگر را در آغوش گرفته و هم قسم شدیم که بتوانیم بهترین بازی را به اجرا بگذاریم.
وی در ادامه بیان کرد: اکنون دیگر در فینال جام جهانی کلمبیا حضور نداریم اما در رده‌بندی مقام سوم را به دست می‌آوریم تا دل مردم عزیز ایران را خوشحال کنیم.
بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا این باخت در نیمه‌نهایی جام جهانی کلمبیا، تلخ‌ترین باخت زندگی ورزشی شما است، گفت : قطعاً اینطور است.
جاوید درخصوص اینکه روسیه استحقاق این پیروزی را داشت یا نه عنوان کرد: قبل از بازی اعتقاد داشتم شانس دو تیم برابر است. لحظات کمی از بازی تمرکزمان را از دست دادیم و باید دنبال نکات ضعف و قوت تیم خود باشیم تا در رده بندی آن‌ را جبران کنیم. در طول بازی سعی کردیم و برتر میدان بودیم اما پیروزی اتفاق نیفتاد. این پیروزی را به روسیه تبریک می‌گویم.
وی در پاسخ به این سوال که ۵ دقیقه آخربازی، شما با بازیکنان صحبت می‌کردید. چه نکاتی را می‌گفتید گفت: قرار بود بازی قدرتی در دستور کارمان باشد. مرتباً با کادرفنی و بازیکنان برنامه‌هایی که در بازی باید به مرحله اجرا می‌گذاشتیم را مرور می‌کردیم. تیم ما در مرحله حساس نیمه نهایی قرار داشت و نباید اشتباهی می‌کردیم.
بازیکن تیم ملی فوتسال درباره این سوال که سرمربی تیم پیشانی شما را بوسید، آیا این رفتار از رضایت وی نشات گرفت یا به فرهنگ و احساسات کشورتان باز می‌گردد گفت: رابطه عاطفی بالایی بین بازیکنان و کادرفنی وجود دارد. بله این امر به نشانه تشکر بود و در فرهنگ کشورمان همیشه برای قدردانی و رضایت این رفتار پسندیده رخ می‌دهد.
جاوید ادامه داد: با وجود این باخت پشت هم هستیم و با این شکست متحد‌تر شده‌ایم تا در رده‌بندی سوم شویم و دل مردم ایران را شاد کنیم.
وی در پاسخ به این که در لحظات آخر استرس و هیجان بالایی داشتید ولی الان آرام هستید، گفت: این خاصیت بازی است. در شرایط حساس و پر استرسی قرار داشتیم. نزدیک بود که به مرحله فینال صعود کنیم اما  این اتفاق رخ نداد. بله اکنون آرام هستم و تمام تمرکزم را برای بازی رده‌بندی خواهم گذاشت.
بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره اینکه با این شکست امشب راحت می‌خوابد عنوان کرد: بله با وجدان راحت می‌خوابم. من و هم‌تیمی‌هایم تمام تلاشمان را بکار گرفتیم.
جاوید در پایان گفت: باید در شکست پشت هم باشیم و بدانیم فوتسال دنیا روز به روز در حال پیشرفت است و برای این که از این قافله عقب نمانیم باید تلاش کنیم تا موفق باشیم.

منبع:سایت فدراسیون فوتبال

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عرفان چهارشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵

دمتون گرم که روحیتونو نباختید. تو رو خدا سوم شید. خیلییی فرق بین چهارمی و سومی هست. خیلییییییی.

عرفان چهارشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷

در ضمن این بازی رده بندی ساعت ۸ ونیم شب هستش و احتمالا پربیننده ترین بازی شما در ایران توو این مسابقات هست.
میلیون ها نفر چشم انتظار سکوی سوم هستند

K1 چهارشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳

Dametto garm vali Jane har ke ra doost darin Dafeye dige ghabl az mosabegheha ya begin oomadim ghahreman beshim ya hich chi nagin.
OOmadim jozve 4 team beshim yani chi? Khob be hadafetoon rasidi???? Vali dame bacheha garm

نام ... چهارشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳

تیم ملی فوتبال هم با پاس گل دروازبان قطر این تیم رو برد خخخخخخخخخخخخخخخخخ

نام ... چهارشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

اگر مدال بگیرید و سوم بشوید اولین مدال ورزشهای تیمی ایران در رده جهانی بزرگسالان است

یک فوتسالی چهارشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴

شما کاری کردین کارستون، هیچکس انتظاری از شما نباید داشته باشه، چون اتفاقات عجیب غریبی که برای تیم ملی افتاده تو این مدت، در حد یک تیم دسته یک لیگ خودمون هم هزینه نکردن براتون، لیگ تعطیل، بدون بازی تدارکاتی، دیر رفتن به کلمبیا، لباسهای بی کیفیت، ووو… مهدی جاوید تو یک بازیکن تمام عیاری، مانندت تو ایران نیست، فوق‌العاده ترین راس ایرانی… دست مریضا…

K1 چهارشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱

Bacheha dametoon garm. Eshtebahay enferady az mosabegheye aval ta in bazi ba Russiye baese bakht ma shod. 3 ta az 4 ta gol as eshtebahe enferadi bood.
Vali kolan fekr mikonam in davarha ejaze nemidadan ma pirooze in bazi beshim. Yek ekhraje %100, yek foul ke penalty mishod va gole dovome Ruusha khata bood. Agge jelo ham mioftadim oona kare khodeshhon ra anjam midadan.
Bacheha baese eftekhare ma shodid. Mamnoonam