کد خبر : 77827
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1395 - 12:19
-

خوراکچی:باخت به روسیه همه ما را «پنچر» کرد/ فرش قرمز پیش پای فوتسالیست‌ها پهن می‌کنیم

خوراکچی:باخت به روسیه همه ما را «پنچر» کرد/ فرش قرمز پیش پای فوتسالیست‌ها پهن می‌کنیم
کارشناس فوتسال کشورمان گفت: نباید با یک باخت زحمات اعضای تیم ملی فوتسال را فراموش کنیم و قطعاً از آنها استقبال می‌کنیم و فرش قرمز زیر پایشان پهن می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی در خصوص شکست تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل روسیه اظهار داشت: این باخت همه ما را ناراحت و به اصطلاح پنچر کرد. فاصله زیادی تا رسیدن به فینال و حماسه آفرینی نداشتیم ولی آن اتفاقی که دوست داشتیم نیفتاد.وی ادامه داد: البته این شکست چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌کند و بچه‌های تیم ملی با دست خالی تا همین‌جا هم شاهکار کردند و باعث افتخار ایران شدند. نباید با یک باخت زحمات آنها را فراموش کنیم و قطعاً در رده‌بندی هم هر نتیجه‌ای بگیرند از آنها استقبال می‌کنیم و فرش قرمز زیر پایشان پهن می‌کنیم.

کارشناس فوتسال کشورمان درمورد دیدار رده‌بندی جام‌جهانی که ایران باید در آن به میدان برود عنوان کرد: امیدوارم در این مرحله بتوانیم به حق‌مان برسیم. بچه‌ها باید باخت به روسیه را فراموش کنند و با روحیه بالا به دیدار رده‌بندی بروند. نقش کادرفنی در اینجا خیلی پررنگ است.
خوراکچی درباره اینکه کدام حریف برای رده‌بندی مقابل ما مناسب‌تر است گفت: به نظر من آرژانتین حریف مناسب‌تری برای ما است و پرتغال شبیه روسیه بازی می‌کند و اگر به این تیم بخوریم کار سخت تری اریم.
وی با گلایه از بی‌توجهی مسئولان فدراسیون فوتبال به فوتسال خاطرنشان کرد: بچه‌های تیم ملی واقعاً مظلوم واقع شده‌اند و در کمال بی‌توجهی به این مسابقات رفتند. تصاویری که از دوختن و ترمیم لباس‌ها توسط خود بازیکنان منتشر شد یا مسئله پول توجیبی بازیکنان و… واقعاً زشت بود. متاسفانه مربیان خارجی در ایران پادشاهی می‌کنند ولی هر تیمی که با مربی ایرانی به مسابقات بین‌المللی می‌رود این چنین با بی‌توجهی مواجه می‌شود.
کارشناس فوتسال کشورمان در پایان درمورد بی‌توجهی نسبت به بازگشت داور بین‌المللی فوتسال کشورمان در بازگشت به ایران اظهار داشت: وحید عرض‌پیما افتخار داوری و افتخار فوتسال این کشور است. رسیدن به سطح بین‌المللی برای یک داور کار سختی است و عملکرد او زیر ذره‌بین بوده تا توانسته به این مرحله برسد و اگر ایران به نیمه نهایی نرفته بود بعید نبود او در فینال داوری کند. ولی این بی‌توجهی فقط باعث دلسرد شدن افتخار آفرینان ورزش ما می‌شود.

منبع:میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.