کد خبر : 77852
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1395 - 14:58
-

خیابانی :نیمه نهایی جام جهانی ۲۴ سال پیش را هم گزارش کردم/فکر نمی کردم بازنده شویم/از جاوید و اسماعیل پور عذرخواهی می کنم

خیابانی :نیمه نهایی جام جهانی ۲۴ سال پیش را هم گزارش کردم/فکر نمی کردم بازنده شویم/از جاوید و اسماعیل پور عذرخواهی می کنم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد خیابانی بامداد امروز در بازی ایران و روسیه به اشتباه اسامی مهدی جاوید و احمد اسماعیل پور را جابه جا بیان می کرد. او اگرچه گزارش خوبی داشت اما شکست ایران را در این مسابقه از بدشانسی خودش می داند. او ضمن عذرخواهی بابت اشتباهش بابت حذف تیم ایران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد خیابانی بامداد امروز در بازی ایران و روسیه به اشتباه اسامی مهدی جاوید و احمد اسماعیل پور را جابه جا بیان می کرد. او اگرچه گزارش خوبی داشت اما شکست ایران را در این مسابقه از بدشانسی خودش می داند. او ضمن عذرخواهی بابت اشتباهش بابت حذف تیم ایران افسوس می خورد.خیابانی از بازی فوتسال ایران و روسیه نکات جذابی را بیان کرده که در ادامه می خوانید:

فکر نمی کردم بازنده شویم

برای من گزارش در نیمه شب تازگی ندارد؛ نه تنها من برای هیچ کدام از گزارشگران این موضوع عجیب نیست اما به هر حال اینکه بازی ایران در نیمه نهایی جام جهانی را گزارش می کردم، جذاب بود. من در نیمه نهایی جام جهانی ۲۴ سال پیش نیز ایران و آمریکا را گزارش کردم که البته آن زمان ها پخش مستقیم در کار نبود. واقعیت این است که یک درصد هم فکر نمی کردم نتوانیم روسیه را شکست دهیم و تصورم این بودکه بازی را می بریم اما نشد.

کشاورز بود، نمی باختیم

شکست ایران در بازی با روسیه دلیل فنی داشت. ما دو نفر از بهترین مدافعان خود را نداشتیم و مصدوم شدن کشاورز هم مزید بر علت شد تا دیگر عقب گیر نداشته باشیم. واقعا ضعف مهره پیدا کردیم و باختیم. من فکر می کنم اگر کشاورز در زمین حضور داشت، گل نمی خوردیم و نمی باختیم.

اشتباهات داوری

داوری هم در شکست ایران تاثیر داشت. من در خلال گزارش سعی می کنم کارشناسی داوری نکنم اما الان که گزارش تمام شده می گویم. فکر می کنم خطای ششم روس ها را باید می گرفت که اگر اینطور می شد، پنالتی می شد و شاید گل می زدیم. ضمن اینکه گل دوم روسیه به نظر من خطا بود و نباید گل اعلام می شد. انگار همه چیز دست به دست هم داده بود تا از این فینال تاریخی بگذریم. فکر می کنم دیگر سخت است حالا حالاها به نیمه نهایی جام جهانی فوتسال برسیم.

عذرخواهی از مردم و دو بازیکن تیم ملی فوتسال

من یک اشتباه انجام دادم که حالم را گرفت. قبل از بازی اطلاعات زیادی جمع آوری کرده بودم اما در نیمه شب به دلیل خواب آلودگی و عجله برای رفتن، فراموش کردم کاغذهایم را همراه خودم به سازمان ببرم. در محل سازمان چون عجله ای اسامی را می خواستم از سایت فیفا دربیاورم، اسامی شماره ۱۴ و ۳ را اشتباه نوشتم. شماره ۳ را جاوید خطاب می کردم و شماره ۱۴ را اسماعیل پور. از این نظر از مردم عذرخواهی می کنم. ضمن اینکه از خود این دو بازیکن نیز معذرت می خواهم. توجیهی در کار نیست و باید عذرخواهی کنم.

حالم گرفته شد، از بازی بارسا انصراف دادم

اینکه تیم ملی دیشب بازی را باخت، از بدشانسی من بود. واقعا حیف شد؛ تیم ما تیم خوبی است و باور کنید اثرات بازی هنوز روی من است. قرار بود امشب بازی بارسلونا و مونشن گلادباخ در لیگ قهرمانان اروپا را گزارش کنم اما آنقدر حالم ناخوش است که تماس گرفتم و گفتم نمی آیم. واقعا به این شکل باختن حق تیم ایران نبود و حالم گرفته شده است. خوشحال باشید، خیابانی بازی بارسلونا را گزارش نمی کند!

به قول عادل نشد که بشود

کاش از این تیم به عنوان یک تیم قهرمان تجلیل شود. شاید اگر یک دقیقه زمان بازی بیشتر بود، نمی باختیم. همه چیز دست به دست هم داد تا این اتفاق تلخ رخ بدهد، به هر حال اشتباه هایی وجود داشت و باید این باخت را قبول کنیم. به قول عادل فردوسی پور نشد که بشود اما اگر می شد، چه می شد.

منبع:ورزش سه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امیر چهارشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵

اقا چرا میگین ایران نمیتونه حالا حالاها بیاد نیمه نهایی مطمئن باشین دوره اینده میاد بالا تازه قبلش والیبال تولیگ جهانی یا جام جهانی میاد ۴تیم تا طلسم شکنی بشه برا ایران،،اقای خیابانی شماها که جوانیتون زمان جنگ بود ونسل ما که زمان جنگ به دنیا امدن این کارها سخته ولی نسل الان ایران عزیزمون از بچگی تنشون به تن بازیکنای خارجی میخوره ترسشون میریزه همشون عالی هستن،، خوده من باقرقیز بازی داشتیم انگار ادم فضایی بودن برامون انقد که بازی خارجی نداشتیم حتی توریست هم نمیومد که حداقل پیرمردهاشونو ببینیم ،،تا۱۸سالگی فکر میکردم خارج وجود نداره فقط واسه فیلم هاست

رسول چهارشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲

سلام،با سلام خسته نباشید به همه بچه های تیم ملی
وتشکر ویژه از گزارشکر بازی آقای خیابانی که هممون میدونیم ایشان یکی از متعصبترین گزارشکران ایران هستن
منم با دوستمون موافقم اگه به این تیم در حد والیبالم حمایت بشه مطمن باشین از والیبال هم بهتر نتیجه میگیره نیمه نهایی سهل قهرمان جهان میشن انشاللاه

K1 چهارشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷

Bacheha dametoon garm. Eshtebahay enferady az mosabegheye aval ta in bazi ba Russiye baese bakht ma shod. 3 ta az 4 ta gol as eshtebahe enferadi bood.
Vali kolan fekr mikonam in davarha ejaze nemidadan ma pirooze in bazi beshim. Yek ekhraje %100, yek foul ke penalty mishod va gole dovome Ruusha khata bood. Agge jelo ham mioftadim oona kare khodeshhon ra anjam midadan.
Bacheha baese eftekhare ma shodid. Mamnoonam

مهدی محمودی چهارشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶

سلام به همه وطن پرستان ایران زمین که همیشه آرزویشان اول شدن وبرتر شدن در جهان هستند این که این همه ایرانی به خاطر نرسیدن ایران به فینال جام هستند مایه مباهات وافتخار است هنوز هم ایرانیها همان مردمان زمان جنگ هستند وجز برنده شدن به هیچ چیز دیگر فکر نمی کنند درود بر بازیکنان ما که تا اینجا هم حماسه آفرین بودند همه منتقدان ومفسران ورزشی ایران را شایسته قهرمانی میدانستند ولی اینکه بگوییم حیف شد نا امیدی است ما همیشه میتوانیم وتوانسته ایم تاریخ هم گواه است از همین فردا باید برای اینده برنامه داشته باشیم که دیگر نگوییم حیف شد کلام اخر اینکه یک تیم باید ببازد تا دیگری برنده شود ولی باید آینده ما برنده میدان باشیم درود بر خانواده این عزیزان وخدا قوت به همه دست اندرکاران تیم