کد خبر : 77778
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1395 - 11:40
-

لک: مصدومیت کشاورز به تیم ما ضربه زد/شکست مقابل روسیه حق ما نبود/ به تجربه و تمرکز بالای روس‌ها باختیم

لک: مصدومیت کشاورز به تیم ما ضربه زد/شکست مقابل روسیه حق ما نبود/ به تجربه و تمرکز بالای روس‌ها باختیم
کارشناس فوتسال کشورمان اعتقاد دارد روسیه به خاطر دو عامل تجربه و تمرکز بالا توانست ایران را شکست دهد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک درباره شکست ۴ بر ۳ تیم ملی فوتسال ایران مقابل روسیه در مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا گفت: مسابقه‌ای پایاپای را شاهد بودیم. همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، با توجه به شناختی که دو تیم نسبت به هم داشتند، بازی نزدیکی از خود ارائه دادند.

وی ادامه داد: تیم ملی روسیه توانست در نیمه نخست در زمین ما فشار زیادی را روی دروازه صمیمی وارد آورد. روس‌ها به خوبی می‌دانستند باید بازیکنان تیم ایران را در زمین خود حبس کنند و در این کار هم موفق بودند، ولی در نیمه دوم، این رویه برعکس شد و با جلو آمدن مدافعان روسیه تا نیمه زمین، تیم ایران توانست موقعیت‌های زیادی ایجاد کند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان همچنین خاطر نشان کرد: متأسفانه گل سوم را بدموقعی دریافت کردیم. در آن لحظات، بازیکنان ما تمرکز لازم نداشتند و روس‌ها خیلی راحت به گل رسیدند. در کل، این شکست حق تیم ملی ایران نبود. تجربه و تمرکز بالای بازیکنان روسیه باعث شد بتوانند در این مسابقه پیروز شوند.

این کارشناس فوتسال درباره نقاط ضعف تیم ایران نیز عنوان کرد: از روز اول بازی‌ها، وقتی یک تیم، تیم ایران را در زمین خود تحت‌فشار قرار می‌دهد و بر مدافعان ما فشار می‌آورد، کار برای‌مان سخت می‌شود. از طرفی دیگر، باز هم روی ضربات ایستگاهی گل خوردیم که در بازی‌های گذشته نیز شاهد این اتفاق بودیم.

لک با اشاره به اینکه روسیه بابرنامه‌تر از ما بازی می‌کرد، اظهار داشت: ما در این بازی برعکس مسابقات قبل، در ضربات آخر خیلی بدشانس بودیم. مصدومیت کشاورز نیز به تیم ما ضربه زد، چون او می‌توانست در لحظات حساس، تیم ما را جمع کند.

وی در خاتمه تصریح کرد: این شکست، چیزی از ارزش‌های تیم ایران کم نمی‌کند. ما از لحاظ فنی، چیزی از روسیه کم نداشتیم. فوتسال، بازی لحظه‌هاست و در این بین روسیه از فرصت‌هایش استفاده کرد و بازی را برد.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

خدا لعنتتون کنه جمعه , ۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰

آخی شوشم حال اومد خخخخ به امید کله شدن گیتی پسند