کد خبر : 77839
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1395 - 15:06
-

مصائب پخش یک فوتسال مهم ملی برای تلویزیون!/برادر جواد گلزن ایران را نمی‌شناسد!

مصائب پخش یک فوتسال مهم ملی برای تلویزیون!/برادر جواد گلزن ایران را نمی‌شناسد!
مصائب پخش یک فوتسال مهم ملی برای تلویزیون را بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تلویزیون همان طور که وعده داده بود ، بازی فوتسال ایران و روسیه را از سری مسابقات نیمه نهایی جام جهانی فوتسال روی آنتن برد. مسابقه ای که با گذشت حدود ده دقیقه ابتدایی اش پخش شد. در ابتدا درحالی که دقایق می گذشت ، مردم چاره ای غیر از دیدن جواد خیابانی نداشتند تا اینکه تصاویری که مشخص بود از کانال ماهواره ای دیگری ، بی اجازه روی آنتن رفته است پخش شد و جواد خیابانی هم با هیجان گفت:«با هر کیفیتی هست ، تصاویر بدست ما رسیده و این خیلی بهتر از این است که دست از پا درازتر به خانه بر می گشتیم.»

بعد از حدود ۵ دقیقه اما تصاویر اصلی به دست شان رسید و بازی را با امتیاز اصلی پخش کردند. مسابقه ای که خیلی هیجانی بود و نتیجه نیمه نخست آن یک بر یک مساوی شد.

مسابقه‌ای که در آن ابتدا روس‌ها پی افتادند و سپس احمد اسماعیل‌پور با شوتی استثنایی بازی را برابر کرد. هرچند جواد خیابانی گل را به نام جاوید نوشت و کلی در وصف نام خانوادگی و جاودانگیش گفت و تا پایان نیمه هم سر حرفش ماند و اشتباهش در شناخت گلزن تیم را اصلاح نکرد. او با گفتن «جاوید بر جاوید» برای این گل ، سوژه فضای مجازی ، آن ساعت از شب شد. جواد البته بین دو نیمه گفت که خودش اسم اسماعیل پور و جاوید و شماره های شان را اشتباه نوشته بوده و برایش عذر خواست و گفت خودش اشتباه کرده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

احسان آذری چهارشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷

اشتباه بزرگی بود که بهترین بازیکن ایران تو این تورنمنت رو اشتباه گرفت ولی با این حال جواد خیابانی بسیار دوست داشتنی و قابل احترامه بارها چه تو پارالمپیک ریو چه تو مسابقاتی که یه طرفش ایران بوده شاهد بودیم اشکش در اومده. بهترین گزارشگر ایران نه ولی متعصب ترین هست