کد خبر : 77846
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1395 - 15:16
-

ورمزیار :در مراحل قبلی تیم‌هایی را شکست دادیم که از نظر بدنی مقابل ما کم آوردند/پرتغال چند بازیکن تکنیکی دارد که اگر نزدیک دروازه ایران بچرخند، مدافعان ما گم می‌شوند!

ورمزیار :در مراحل قبلی تیم‌هایی را شکست دادیم که از نظر بدنی مقابل ما کم آوردند/پرتغال چند بازیکن تکنیکی دارد که اگر نزدیک دروازه ایران بچرخند، مدافعان ما گم می‌شوند!
بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: پرتغال یک بازیکن فوق العاده دارد که بسیار تکنیکی است. او می تواند از بازیکنان ما خطا بگیرد و تیم ما را به دردسر بیندازد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،صادق ورمزیار در مورد شکست ۴ بر ۳ تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل روسیه در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۶ اظهار داشت: ما در مراحل قبلی تیم‌هایی را شکست دادیم که از نظر بدنی مقابل ما کم آوردند. تیم‌هایی مثل برزیل و پاراگوئه، بازیکنان تعویضی باکیفیتی نداشتند. همچنین بازیکنان این تیم‌ها خسته و در دقایق پایانی دچار گرفتگی عضله یا مصدومیت می‌شدند. همانطور که سالاس (کاپیتان پاراگوئه) در ثانیه‌های پایانی از روی خستگی و فشار، اشتباه کرد.

وی ادامه داد: نمی‌خواهم کار بزرگ ملی‌پوشان ایران را بی‌ارزش کنم. آنها با صعود به جمع ۴ تیم برتر دنیا کار بزرگی انجام دادند ولی به نظر من شکست مقابل روسیه، ۲ دلیل عمده داشت. اول اینکه ما اشتباهات ریز خود را برطرف نکردیم. ما در دیدار با پاراگوئه هم ۲ گل شبیه به هم خوردیم. ما تمرکز دفاعی نداشتیم و بازیکنان حریف پشت سر مدافعان ما صاحب توپ می‌شدند. اتفاقی که در دیدار مقابل روسیه هم رخ داد. در حالی که همین اشتباهات کوچک مقابل تیم‌های بزرگ می‌تواند به قیمت حذف از یک جام تمام شود.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان تصریح کرد: نکته دوم این بود که کادر فنی تیم ملی باید به بازیکنان اجازه می‌داد خلاقیت‌های فردی خود را آزاد کنند. ما در ترکیب تیم، بازیکنانی داشتیم که به راحتی می‌توانستند بازیکنان حریف را دریبل بزنند ولی ما این بازیکنان را در قالب سیستم فرو بردیم و اجازه ندادیم خلاقیت‌های خود را بروز دهند. در واقع تکنیک را فدای تاکتیک کردیم.

ورمزیار خاطرنشان کرد: ما می‌توانستیم با استفاده از تکنیک بازیکنان، روسیه را ۵ خطائه کنیم و به گل‌های بیشتر برسیم. به نظرم با کمی دقت می‌توانستیم به جای روسیه در فینال بازی کنیم. تکرار چنین تیمی در دوره‌های بعدی جام جهانی سخت است. ایران ۲ تیم خوب در اختیار داشت. زمانی که ۴ بازیکن اصلی بیرون می‌رفتند، ۴ بازیکن خوب دیگر وارد زمین می‌شدند.

وی در پاسخ به این سؤال که پرتغال گزینه بهتری برای رویارویی با ایران در دیدار رده‌بندی است یا آرژانتین، در پایان گفت: اگر با آرژانتین بازی کنیم، بهتر است. پرتغال «ریکاردینیو» را دارد که بسیار تکنیکی است. او می‌تواند از بازیکنان ما خطا بگیرد و تیم ما را به دردسر بیندازد. پرتغال چند بازیکن تکنیکی دارد که اگر نزدیک دروازه ایران بچرخند، مدافعان ما گم می‌شوند.

منبع:میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

hamid پنجشنبه , ۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲

به آرژانتین با اختلاف یکی دو گل میباختیم با پرتغال میتونیم مساوی کنیم یا با یه گل اختلاف ببریم/