کد خبر : 77841
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1395 - 15:09
-

کلهر:قسمت ما این بوده که رسیدن ما به این مرحله در دوران حیدریان، شمسایی و ابطحی نباشد

کلهر:قسمت ما این بوده که رسیدن ما به این مرحله در دوران حیدریان، شمسایی و ابطحی نباشد
محمود کلهر یکی از مردان نسل اول تیم‌ملی فوتسال کشورمان بوده است که درباره بازی‌های ایران در جام‌جهانی فوتسال صحبت‌های خواندنی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود کلهر که ستاره پرسپولیس در جام رمضان سال ۷۱ در راه رسیدن سرخ‌ها به فینال و بهترین گلزن این تیم بود می‌گوید:من و حسن شیرمحمدی برای دور دوم در هنگ‌کنگ در ترکیب تیم‌ملی بودیم اما به خاطر بازی‌های جام در جام آسیا ما در تهران ماندیم و یک مصاف تاریخی را از دست دادیم. البته علی پروین که همزمان سرمربی تیم‌ملی فوتبال و پرسپولیس و تیم‌ملی فوتسال بود به‌جای خودش در هر ۲ دوره مقدماتی و نهایی، مایلی کهن را فرستاد.

کلهر می‌گوید: در دور اول از تیم ما شیرمحمدی، خاکپور، استیلی و انصاری‌فرد بودند، برای دور دوم هم قرار بود من و شیرمحمدی با تیم برویم اما بازی پرسپولیس برابر تیم بن یاس امارات و الاتحاد قطر مانع این اتفاق شد.

کلهر افزود :اتفاقا این همان مقطعی است که ما توانستیم الاتحاد را در جده ۱-۱ متوقف کنیم ومن آن گلی را که بهترین گل دوران فوتبالم بوده زدم.

کلهر حرفش را این‌گونه کامل می‌کند که: اما این‌که ما در ادوار گذشته به نتیجه خوبی نرسیدیم باید بگویم در اکثر اوقات ما بدشانس بودیم خودتان ببینید چند بار با برزیل و اسپانیا در مرحله بعدی روبرو بودیم…قسمت ما این بوده که رسیدن ما به این مرحله در دوران حیدریان، شمسایی و ابطحی نباشد با سنگ سفیدی ، صمیمی و کشاورز بهترین عنوانمان را داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.