کد خبر : 80836
تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1395 - 11:51
-

شمسایی:روز مربی را به کوچکترین و بزرگترین مربیان تبریک می گویم/ رسیدن به گیتی‌پسند سخت است ولی غیر ممکن نیست/ طیبی بهترین تصمیم را گرفت که لژیونر شد

شمسایی:روز مربی را به کوچکترین و بزرگترین مربیان تبریک می گویم/ رسیدن به گیتی‌پسند سخت است ولی غیر ممکن نیست/ طیبی بهترین تصمیم را گرفت که لژیونر شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی مربی بازیکن تیم تاسیسات دریایی با تبریک هشتم آبان روز جهانی مربی به همه مربیان گفت:من تماس های زیادی داشتم که این روز را به من تبریک گفتند اما لازم و واجب است که این روز بزرگ را به همه مربیان ایرانی از کوچترین آنها تا بزرگترین آنها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی مربی بازیکن تیم تاسیسات دریایی با تبریک هشتم آبان روز جهانی مربی به همه مربیان گفت:من تماس های زیادی داشتم که این روز را به من تبریک گفتند اما لازم و واجب است که این روز بزرگ را به همه مربیان ایرانی از کوچترین آنها تا بزرگترین آنها و همه مربیان خودم تبریک بگویم و امیدوارم مربیان ایرانی به جایگاهی که حق آنهاست برسند.

شمسایی در ادامه در مورد شرایط لیگ گفت:در خصوص شرایط تیم در لیگ فوتسال هم باید بگویم ما ۶ امتیاز تا صدر جدول فاصله داریم که ۲ شکستی که در طول ۷ هفته گذشته از لیگ برتر فوتسال داشتیم در این بین بیشترین تاثیر را داشت.
وی ادامه داد: هر ۲ باخت ما به تیم‌های قعرنشین جدول بود. بازی با ارژن را یک روز بعد از بازی آسیایی‌مان انجام دادیم و تیم خسته بود و شکست مقابل دانشگاه آزاد هم عجیب و غیر فوتبالی بود ولی همین ۲ شکست تیم ما را بیچاره کرده است.
سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی در ادامه با اشاره به رقابت بر سر قهرمانی در لیگ فوتسال عنوان کرد: لیگ سخت و فشرده‌ای داریم و به جز گیتی‌پسند که تیم متفاوتی است، تیم‌هایی مثل حفاری اهواز، مس سونگون، دبیری تبریز و تیم ما کیفیتی نزدیک به هم دارند و این باعث زیبایی و حساسیت لیگ می‌شود.
شمسایی در پاسخ به این سوال که توانایی رسیدن به صدر جدول را دارند یا نه، تصریح کرد: امسال شرایط خوبی نداشتیم و به خاطر اینکه بودجه تیم ما دیر تصویب شد، بازیکنان بزرگی از جمع ما جدا شدند. بازیکنانی مثل اصغر حسن‌زاده، حمید احمدی، قدرت بهادری، محمد کشاورز، مهدی مصطفایی، علی ابراهیمی و… که به خاطر مشکل بودجه از تیم ما جدا شدند و بازیکنان با کیفیتی بودند. ما مجبور شدیم به جای این بازیکنان از نفرات جدید استفاده کنیم که برای هماهنگ شدن با تیم نیاز به زمان دارند.
وی ادامه داد: رسیدن به تیم گیتی‌پسند کار دشواری است. آنها بازیکنان تیم ملی در جام جهانی را در اختیار دارند و چند بازیکن خارجی با کیفیت هم دارند و تیم قدرتمندی هستند ولی در فوتسال هر اتفاقی ممکن است بیفتد و چیزی قابل پیش بینی نیست.
سرمربی تاسیسات دریایی در رابطه با جدایی حسین طیبی از این تیم و پیوستنش به غیرت قزاقستان عنوان کرد: طیبی بهترین کار را کرد که از لیگ ایران رفت، چرا که ۲ سال در لیگ فوتسال ایران بازی کرد و در این مدت در حال از دست دادن «حسین طیبی» بودن خودش بود.
شمسایی در ادامه گفت: ما وقتی حسن‌زاده را از دست دادیم حسین طیبی را آوردیم که جای او را برایمان پر کند و از این بازیکن انتظارات زیادی داشتیم، ولی او دیر به تیم اضافه شد و بدنسازی هم انجام نداده بود و فقط ۲ بازی برای تیم ما انجام داد. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در لیگ قزاقستان تبدیل به همان حسین طیبی همیشگی شود.
وی در پایان با اشاره به صحنه پنالتی تیمش در دیدار مقابل دانشگاه آزاد که چند نفر پشت دروازه از روی سکوها سعی داشتند تمرکز دروازه‌بان حریف را برهم بزنند اظهار داشت: من این موضوع را نمی‌دانستم ولی پیگیر آن می‌شوم و در صورتی که افراد خاطی را پیدا کنم با آنها برخورد خواهم کرد، ولی در کل باید بگویم تیم ما هوادار ندارد و در بازی‌های خارج از تهران بیشتر تماشاگر داریم تا بازی‌های خانگی. در تهران اگر هم کسی به دیدن بازی ما می‌آید به فوتسال علاقه‌مند است نه هوادار تیم تاسیسات دریایی.

منبع:میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.