کد خبر : 80856
تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1395 - 17:19
-

فلاح:در خیلی از بازی ها حق ما باخت نبوده است/مشکلات سخت‌افزاری،کمبود بازیکن و مشکلات مالی دست و پای تیم ما را بسته است

فلاح:در خیلی از بازی ها حق ما باخت نبوده است/مشکلات سخت‌افزاری،کمبود بازیکن و مشکلات مالی دست و پای تیم ما را بسته است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا فلاح سرمربی تیم مقاومت البرز در خصوص دیدار این تیم مقابل شهرداری ساوه در هفته هفتم لیگ برتر گفت: شهرداری ساوه تیمی پر مهره و با تاکتیک است که بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار دارد، در ابتدای بازی ما یک گل دریافت کردیم اما خوشبختانه توانستیم دوام بیاوریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا فلاح سرمربی تیم مقاومت البرز در خصوص دیدار این تیم مقابل شهرداری ساوه در هفته هفتم لیگ برتر گفت: شهرداری ساوه تیمی پر مهره و با تاکتیک است که بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار دارد، در ابتدای بازی ما یک گل دریافت کردیم اما خوشبختانه توانستیم دوام بیاوریم و در انتهای بازی نتیجه را مساوی کنیم.
وی  ادامه داد: در خیلی از بازی‌ها حق ما باخت نبوده‌است و تیم مقاومت بسیار خوب بازی کرده، اما متاسفانه در کسب نتیجه مناسب بخت با ما یار نبوده است.
سرمربی مقاومت البرز در مورد مسائل و مشکلات پیرامون این تیم گفت: هیئت مدیره و مسئولان سپاه پیگیر کارهای باشگاه هستند و وظایف خود را به نحو احسن انجام داده‌اند البته مسئولان شهری نیز قول‌های را به ما داده‌اند که البته به هیچ‌یک از آنها عمل نشده است و مبلغی را که به تیم مقاومت تخصیص داده بودند را تا به حال پرداخت نکرده‌اند. ما این مشکلات را از سال‌های گذشته همراه خود داشته‌ایم و به آنها عادت کرده‌ایم البته وظیفه ما تمرکز بر بازی‌های لیگ برتر فوتسال است اما مشکلات سخت‌افزاری، کمبود بازیکن و مشکلات مالی دست و پای تیم مارا بسته است.
فلاح ادامه داد: خوشبختانه مدیر عامل و هیئت مدیره باشگاه پیگیر مسائل و مشکلات ما هستند و امیدوارم این جریانات سریع‌تر حل شود. استان البرز شهرک‌های صنعتی فراوانی در خود دارد اما همانطور که مشخص است سرمایه گذاری در ورزش قهرمانی در این استان در وضع بسیار بدی قرار دارد، جا دارد از رئیس ورزش جوانان استان البرز نیز تشکر کنم که بارها بر سر تمرینات ما حاضر شده‌اند و امیدوارم وی برای حل مشکلات ما پیش قدم شود.
فلاح در پایان در خصوص دیدار این تیم در مقابل فرش‌آرا مشهد گفت: ما برای این دیدار هم چند بازیکن مصدوم داریم که به این دیدار نمی‌‎رسند.  فرش‌آرا نیز تیم بسیار پرمهره و قدرتمندی است و ماهم با سبک بازی آنها آشنا هستیم و امیدوارم بتوانیم نتیجه مناسبی را کسب کنیم.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.