کد خبر : 83526
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1395 - 10:13
دسته‌بندی نشده
-

اصغری مقدم:اتفاقات غیر ورزشی و نامناسب نگاه مردم به فوتسال را تغییر می دهد

اصغری مقدم:اتفاقات غیر ورزشی و نامناسب نگاه مردم به فوتسال را تغییر می دهد
مربی - بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: سعی داریم لیگ پویایی داشته باشیم اما بروز اتفاقاتی از قبیل دیدار حفاری و گیتی، باعث تغییر نگاه مردم کشورمان به فوتسال می شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم در خصوص دیدار دو تیم فوتسال دبیری تبریز و دانشگاه آزاد اظهار داشت: در دیدار مقابل دانشگاه آزاد فکر می‌کردیم از پیش برنده بازی هستیم ولی حریف توانست ما را غالفگیر کند و بازی سختی را برای ما رقم زد ولی خوشحالم که در نهایت به پیروزی رسیدیم.

وی افزود: با وجود کسب ۳ امتیاز چندان از کیفیت و بازی بچه هایمان راضی نیستیم، چرا که در حد و اندازه واقعی خودمان نبودیم.

مربی – بازیکن تیم دبیری تبریز در ادامه عنوان کرد: در دیدار با دانشگاه آزاد فقط تجربه بالایمان به کارمان آمد، تیم دانشگاه آزاد قدرتمندانه بازی کرد و ما هم طبق معمول تا زمانی که توپ وارد دروازه‌مان نشود بازی را سفت و سخت نمی گیریم و این مشکلی است که باید آن بیشتر کار کنیم.

اصغری مقدم گفت: وقتی چند مهره اصلی تیم را نداریم، سایر بازیکنان باید جای خالی غایبین را پر کنند، به غیر از رضا موثق، دروازه‌بان تیم، از دیگر بازیکنان چندان راضی نیستم اما امیدوارم در بازی‌های آینده جبران مافات کنیم.

وی در رابطه با اتفاقات دیدار گیتی‌پسند مقابل حفاری اهواز اظهار داشت: وقتی که بازی پخش مستقیم می‌شود و هزاران تماشاگر هم شاهد بازی هستند و چنین اتفاق غیر ورزشی و نامناسبی رخ می‌دهد که در کل کشور رسانه‌ای می‌شود، نگاه مردم به فوتسال تغییر می‌کند.

منبع:میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طرفدار گیتی سه شنبه , ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴

شما نظر نده مواظب بینی تو باشید اوخ نشه

نام ... سه شنبه , ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹

طرفدار گیتی باز ابرو براتون مونده نظر میدی این دماغش دراز باشه بیشتر شرف داره تا نامردی های شما در اصفهان ننگ فوتسال ایران شدید
به دماغ مردم گیر نده به جوانمردان تیمت !!!!! گیر بده

بی نام سه شنبه , ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱

استاد اصغری مقدم این بازیکنا دو ساله نشستن بیرون فقط بازی شما را نگاه کرده اند انتظار داری بیان خوب بازی کنن در ضمن مشخص شد تیمت از لحاظ تاکتیکی خیلی سطحش پایین فقط دل به تکنیک فرهاد فخیم و دو سه نفر دیگه بستی و تونستی تا این جا بالا بیایی در ضمن خیلی راحت میتونی اگه واسه آنالیز وقت داشتی در عرض دو ساعت کل ایراد تیم در راس آن خودت پیدا کنی

نام ... سه شنبه , ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱

To aslan ki hasti ke darbare giti nazar mudi be andaze esmet sohbat ko kon pedare dabiriiro 4sale daravordii

تبريز چهارشنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰:۱۲

اصغرى دو سال هست که دارى حق داش رضا موثق رو میخورى حالا دیدى اگر بیخودى دروازبان خارجى نمى آوردى الان داش رضا تیم ملى بود فقط بچه هاى تبریز دارن چوب خود خواهى تو رو میخورن کى میشه برگردى شهر خودت فوتسال تبریز رشد کنه؟!!

? شنبه , ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲:۴۷

جدا مگه فوتسال هم دارید ؟