کد خبر : 89927
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1395 - 20:57
-

قدیمی‌ترین رقابت‌های فوتسال برزیل قرعه‌کشی شد

قدیمی‌ترین رقابت‌های فوتسال برزیل قرعه‌کشی شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، چهل‌وچهارمین دوره رقابت‌های تاسا برزیل قرعه‌کشی شد و ۱۰ تیم حاضر در این رقابت‌ها حریفان خود را شناختند. رقابت‌های جام برزیل (تاسا برزیل) هر ساله با شرکت ۱۰ تیم و به صورت مجتمع برگزار می‌شود. در این رقابت‌ها تیم برتر ایالت میزبان به همراه ۹ تیم برتر ایالت‌های منتخب

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، چهل‌وچهارمین دوره رقابت‌های تاسا برزیل قرعه‌کشی شد و ۱۰ تیم حاضر در این رقابت‌ها حریفان خود را شناختند. رقابت‌های جام برزیل (تاسا برزیل) هر ساله با شرکت ۱۰ تیم و به صورت مجتمع برگزار می‌شود. در این رقابت‌ها تیم برتر ایالت میزبان به همراه ۹ تیم برتر ایالت‌های منتخب برزیل شرکت می‌کنند. رقابت‌های جام برزیل قدیمی‌ترین رقابت فوتسال در برزیل محسوب می‌شود. این مسابقات از سال ۱۹۶۸ تا ۱۹۸۰ هر دو سال یکبار برگزار می‌شد و از سال ۱۹۸۱ تاکنون هر ساله برگزار می‌گردد.

جالب است بدانید فدراسیون فوتسال برزیل ۱۱ سال بعد از آغاز اولین دوره جام برزیل، یعنی ۱۹۷۹ تاسیس شده‌است. این بازی‌ها در ابتدا بصورت دانشگاهی برگزار می‌شد ولی در حال حاضر ممنوعیتی در این خصوص وجود ندارد.

۱۰ تیم حاضر در این رقابت‌ها در دو گروه ۵ تیمی تقسیم می‌شوند و دو تیم برتر هر گروه به دیدار نیمه‌نهایی راه پیدا می‌کنند. قهرمان این بازی‌ها در دیدار سوپر جام مقابل کورینتیاس، قهرمان لیگ ملی برزیل قرار خواهد گرفت. همچنین قهرمان جام برزیل احتمالا در جام باشگاه‌های آمریکای جنوبی شرکت خواهد کرد.

گروه‌بندی جام برزیل ۲۰۱۷:

گروه ۱:

* آتلانتیکو (ریو گرانده جنوبی)

* جوینویل (سانتا کاتارینا)

* بالساس (مارانیائو)

* آی‌بی‌سی اف‌سی / نوسا ترا (ریو گرانده شمالی)

* مارکو (پارانا)

گروه ۲:

* کورینتیانس (سائو پائولو)

* میناس (میناس گرایس)

* گویاس (گوییاس)

* کوپاگریل (پارانا)

* النیکو (ریو دو ژانیرو)

مسابقات جام برزیل ۲۰۱۷ از ۱۲ تا ۱۸ مارس (۲۲ تا ۲۸ اسفند) به میزبانی شهر فرانسیسکو بلترائو، ایالت پارانا برگزار خواهد شد. تیم فوتسال جرگوا با کسب ۷ قهرمانی پرافتخارترین تیم این مسابقات است. باشگاه کارلوس باربوسا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در این دور از مسابقات غایب است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.